زائران و رانندگان با آرامش و استراحت کامل سفر بازگشت را انجام دهند

سرهنگ دولت‌شاهی، با بیان اینکه زائران و رانندگان با آرامش و استراحت کامل سفر بازگشت را انجام دهند و تا جایی که امکان دارد شب‌ها از تردد خودداری کنند، گفت: زائران عزیز در مواکبی که در مسیر یا مرزها هستند حتما استراحت کوتاهی داشته باشند و سپس به سمت مقاصد مورد نظر خود حرکت کنند.

زائران و رانندگان با آرامش و استراحت کامل سفر بازگشت را انجام دهند

«سرهنگ رضا دولت‌شاهی» امروز (پنج‌شنبه 1 شهریورماه) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در مرز شلمچه، با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: بازگشت زائران از سه روز گذشته آغاز شده و شاهد پیک ترافیک در محورهای استان به صورت روان هستیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان، افزود: رانندگان و زوار اربعین حسینی توصیه می‌شود از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی جدا خودداری کنند.

وی تصریح کرد: زائرانی که با خودروی شخصی سفر کردند حتما با رسیدن به مرز استراحت کوتاهی داشته باشند و عجله‌ای در بازگشت نداشته باشند.

سرهنگ دولت‌شاهی به تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای خوزستان اشاره کرد و ابراز داشت: در چند روز اخیر متاسفانه تعدادی تصادف در محورهای استان داشتیم که خستگی و خواب آلودگی رانندگان از عوامل این تصادفات یا واژگونی‌های خودروها بود.

وی با بیان اینکه خستگی ناشی از کیلومترها پیاده روی می‌تواند باعث تصادف شود، خاطرنشان کرد: زائران و رانندگان با آرامش و استراحت کامل سفر بازگشت را انجام دهند و تا جایی که امکان دارد شب‌ها از تردد خودداری کنند و در مواکبی که در مسیر یا مرزها هستند استراحت کوتاه داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان، عدم رعایت فاصله طولی و حق تقدم را از دیگر عوامل حادثه ساز در ایام اربعین برشمرد و گفت: همکاران ما به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان حضور دارند و در صورت نیاز به کمک زائران و مسافران خواهند شتافت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان