عباس آمیان مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین شد

با حضور معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور در سالن عدالت دادگستری قزوین، عباس آمیان مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین شد.

عباس آمیان مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛  صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین با حضور دکتر سید امیرحسین مهدوی معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور و جمعی از مسوولان قضایی، انتظامی و اجرایی استان در سالن عدالت دادگستری برگزار شد و عباس آمیان بعنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان قزوین معرفی شد.

عباس آمیان، مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است و گاهی بیان یک آمار شاید آسان باشد اما برای تحقق آن اقدامات، زحمت بسیار کشیده است و باعث تسهیل در انجام امور برای ما می باشد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین تصریح کرد: پس از 14سال خدمت در کرمان افتخار خدمت در قزوین را دارم و به کمک مسئولان استان نیازمندم تا با همدیگر برای ارتقای جایگاه پزشکی قانونی اقدام کنیم.

آمیان با بیان اینکه هر ارتقایی در سازمان پزشکی قانونی منجر به خدمت رسانی بهتر به مردم می شود افزود: امیدواریم با نظر کارشناسی همکاران خود بتوانیم در گسترش عدالت در جامعه به دستگاه قضا کمک کنیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین خاطرنشان کرد: پرداختی و حقوق پزشکان و کارکنان این سازمان هیچ تناسبی با کیفیت و میزان خدمت آنها ندارد و امیدواریم از سوی مسئولان دستگاه قضایی برای جبران این کمبود اقدام شود.

در خاتمه ضمن تجلیل از تلاش جعفرزاده مدیرکل سابق، عباس آمیان به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان معرفی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان