رتبه اول احیای واحدهای تولیدی کشور بنام همدان ثبت شد

استاندار همدان گفت: با بازگشت ۳۰۵ واحد تولیدی تعطیل استان در بخش‌های مختلف به چرخه تولید، استان همدان رتبه اول در احیای واحدهای تولیدی کشور را بدست آورد.

رتبه اول احیای واحدهای تولیدی کشور بنام همدان ثبت شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، علیرضا قاسمی فرزاد که در مصلی نماز جمعه همدان سخن می گفت با اعلام این خبر افزود: در طی این مدت، چند واحد تولیدی جدید مانند تولید کاغذ از چوب در تویسرکان و تولید دارو در همدان راه اندازی شد. 

استاندار همدان گفت: در بخش سرمایه گذاری خارجی با 3 طرح اقتصادی به مبلغ 15 هزار دلار در جمع استان‌های برتر قرار گرفتیم و تعهد اشتغال 118 درصد تحقق یافت و تسهیلات حمایتی بیمه‌های اجتماعی 5 برابر شد! 

وی اضافه کرد: تنظیم سند اصلاح الگوی کشت، همچنین افزایش جوجه ریزی از یک و نیم میلیون قطعه به 3 و نیم میلیون قطعه و تولید بیش از 2 میلیون اصله نهال برای طرح کشت یک میلیارد درخت را از افتخارات بخش کشاورزی استان همدان برشمرد.

استاندار همدان به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن هم اشاره کرد و گفت: برای همه شهرها زمین تهیه شده و زمان صدور پروانه از یک سال به یک ماه کاهش یافته است.

علیرضا قاسمی فرزاد از دیگر موفقیت‌های دولت در استان همدان را عبور از بحران آب با تکمیل خط انتقال آب تالوار از 160 کیلومتری و ساخت تصفیه خانه‌ای بزرگ در مدت 3 ماه، تجهیز و راه اندازی بیمارستان تخصصی کودکان اکباتان، قرار گرفتن 50 درصد جمعیت در بیمه سلامت، افتتاح اولین مرکز پرتو درمانی در همدان و بزرگترین بلوک خوابگاهی دختران با عنوان ریحانه 2 در دانشگاه بوعلی سینای همدان دانست. 

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان