استقرار هشت دستگاه خودپرداز بانک سپه در کرمانشاه برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین

مدیر شعب بانک سپه در منطقه کرمانشاه از استقرار هشت دستگاه خودپرداز در استان کرمانشاه برای خدمات دهی به زوار خبر داد.

استقرار هشت دستگاه خودپرداز بانک سپه در کرمانشاه برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، گرشاسب فرجی در نشست خبری امروز (هفتم شهریورماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رسالت اصلی بانک سپه در بحث اربعین ارائه خدمات بانکی به زوار بود که با استقرار هشت دستگاه خودپرداز سیار از (20مرداد ماه) الی (چهارم شهریور ماه) در موقعیت‌های مختلف مرز خسروی انجام شد.

وی افزود: علاوه بر خدمات ارزی که در پنج شعبه استان کرمانشاه انجام شد، چهار شعبه در شهر کرمانشاه و یک شعبه در شهرستان قصرشیرین که شعبه مرکزی بانک سپه بود و به صورت شبانه روزی خدمات ارزی و همچنین بانکی را به زوار ارائه می‌داد.

مدیر شعب بانک سپه در منطقه کرمانشاه تصریح کرد: این امر باعث شد همکاران ما در سه شیفت مشغول به خدمات رسانی شوند، علاوه بر خدمات رسانی بانکی موکبی هم با هزینه همکاران از اختصاص حقوق از یک روز تا 15 روز از بین همکاران جمع آوری شد و این امر باعث شد که بتوانیم در موکب 2 وعده غذارسانی به زوار ارائه دهیم.

فرجی ادامه داد: حدود 200 هزار بطری آب معدنی به موکب‌هایی ارائه دادیم  که با کمبود آب برای زوار مواجه بودند.

وی اضافه کرد: اگر پنج شعبه بانک را در نظر داشته باشیم شعبه مرکزی هر بانک در مرکز استان به خدمات ارز اربعین و بانکی اختصاص داده می‌شود.

فرجی تشریح کرد: یک شعبه بانک در فردوسی، یک شعبه شهیداشرفی اصفهانی، یک شعبه در 22 بهمن، یک شعبه در گلستان و یک شعبه هم در قصر شیرین استقرار داده شده است.

وی یادآور شد: همچنین استقرار دستگاه‌های خودپرداز را در معرض دید هموطنان قرار دادیم تا به راحتی خدمات بانکی را انجام دهند، همچنین در ورودی و خروجی عراق دستگاه‌های خودپرداز مستقر شد تا زوار برای دریافت خدمات بانکی با مشکل مواجه نشوند.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودپرداز هم در مرصاد برای زواری که از مرز مهران و خسروی می‌آیند استقرار داده شدتا زوار دسترسی آسان به خدمات بانکی داشته باشند.

وی همچنین در خصوص تسهیلات وام ازدواج اضافه کرد: تعداد ثبت نام کنندگان وام ازدواج زیاد است، بنابراین تعداد نفرات در صف برای دریافت تسهیلات زمان بیشتری می‌برند.

فرجی افزود: اگر از ابتدای سال 1402 تا مرداد ماه 1403 را مبنا قرار بدهیم، تعداد هزار و 888 فقره به مبلغ چهار هزار و 89 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

وی ادامه داد: در خصوص فرزندآوری هزار و 327 فقره پرونده را به مبلغ 794 میلیارد ریال پرداخت کردیم.

وی بیان کرد: در خصوص مسکن بنیاد شهید 296 فقره به مبلغ 860 میلیارد ریال پرداخت کردیم.

فرجی عنوان کرد: در بحث مسکن روستایی 333 فقره به مبلغ 472 میلیارد ریال و ودیعه مسکن مستاجرین کمیته امداد، بهزیستی و هیات علمی هزار و 230 فقره به مبلغ 442 میلیارد ریال پرداخت کردیم.

وی تشریح کرد: علاوه بر این تسهیلاتی که در مدت یک سال در بخش‌های مختلف بازرگانی، خدماتی، ساختمان، صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن و نیروهای مسلح پرداخت کردیم که حدود چهار هزار و 36 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه بانک سپه بالاترین نیروی انسانی را دارد و از ادغام هفت بانک یک بانک تشکیل شده مشکلات نیروی انسانی و همجواری شعب را داریم، ما تا سال 1401 یکصد شعبه داشتیم و الان 85 شعبه و 2 باجه در استان کرمانشاه داریم و هیچ بانکی به اندازه بانک سپه گستردگی شعب ندارد. 

فرجی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث ارزی در مدت یک سال حدود 81 فقره حواله ارزی را به مبلغ 36 میلیون دلار واردات، برای کالا و اقلام ضروری در استان کرمانشاه پرداخت کردیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان