وزیر ورزش در بازدید از مجموعه ورزشی آزادی چه گفت؟

جلسه بررسی بازسازی استادیوم فوتبال آزادی امروز(جمعه) با حضور احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان در محل ساختمان مدیریت مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

وزیر ورزش در بازدید از مجموعه ورزشی آزادی چه گفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این جلسه که محمدرضا رحمانی، مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه وشهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و حسین طلا مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز حضور داشتند اقدامات صورت گرفته برای بازسازی و مقاوم‌سازی استادیوم فوتبال آزادی مورد بررسی قرار گرفت.

هم‌چنین مدیران شرکت‌های مشاور و شرکت سازندگی خاتم الانبیا نیز در این جلسه توضیحاتی را درباره وضعیت فعلی ورزشگاه و هم‌چنین برنامه‌های آتی برای بازسازی و مقاوم‌سازی وزیر ورزش و جوانان ارائه دادند.

وزیر ورزش ضمن طرح سوالاتی از پیمانکار و شرکت‌های مشاور در این جلسه تاکید کرد: با وجود این که تکمیل بازسازی این ورزشگاه در کوتاه‌ترین زمان برای ما مهم است ولی نمی‌خواهیم ذره‌ای از کیفیت بازسازی کاسته شود. مدنظر ما این است که مراحل بازسازی و مقاوم‌سازی با بهترین کیفیت انجام شود.

او خاطرنشان کرد: تاکید ما بر گروه‌های مشاور و پیمانکار مجموعه این است اقداماتی که برای بازسازی انجام می‌شود بر اساس تازه‌ترین استانداردهای روز دنیا و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شود.

دنیامالی هم‌چنین در این جلسه بر بازسازی استخر آزادی و استادیوم 12 هزار نفری تاکید کرد و این که در کنار بازسازی استادیوم فوتبال این دو مجموعه نیز عملیات بازسازی‌اش اجرایی شود.

پس از این نشست و ارائه‌های انجام گرفته، وزیر ورزش و جوانان با حضور در استادیوم فوتبال به صورت میدانی از بخش‌های مختلف در حال بازسازی ورزشگاه آزادی بازدید کرد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان