برگزاری مسابقات قرآن کریم یادبود شهدای خدمت در کرمان

مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه یادبود شهدای خدمت با حضور بیش از یکصد شرکت‌کننده در استان کرمان آغاز شد.

برگزاری مسابقات قرآن کریم یادبود شهدای خدمت در کرمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حجت‌الاسلام مختار یعقوبی، در حاشیه آغار به کار مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: این مسابقات در دو بخش آوایی و معارفی برگزار می‌شود.

شبستان نوشت، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان افزود: امروز 130 نفر در بخش آوایی شامل حفظ 5، 10، 20 و کل؛ قرائت، ترتیل، اذان و دعا خوانی با هم رقابت می‌کنند و بخش معارفی شامل معارف قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با حضور 73 نفر به صورت همزمان با کشور در 5 مهرماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال یک هزار و 300 نفر در مسابقات قرآن اوقاف در سطح استان ثبت‌نام کردند که از این تعداد 700 نفر در مرحله شهرستانی شرکت کردند، گفت: از این تعداد 203 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

یعقوبی اظهار کرد: سه نفر از برگزیدگان هر رشته تقدیر و نفر اول به مرحله مقدماتی کشوری راه می‌یابد که به صورت ضبط غیرحضوری انجام می‌شود و در نهایت مرحله کشوری به یاد شهدای خدمت در تبریز برگزار خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان