جزییات درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در کهنوج

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از انهدام یک باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر در جنوب‌شرق کشور خبر داد و گفت: در این رابطه یکی از قاچاقچیان عمده مواد مخدر شرق کشور در درگیری مسلحانه با پلیس مواد مخدر به هلاکت رسیده است.

جزییات درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در کهنوج

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  به نقل از روابط عمومی کل دادگستری استان کرمان، امید رضایی در تشریح جزییات این خبر افزود: شامگاه گذشته در درگیری مسلحانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج با یک باند قاچاق فعال مواد مخدر، یکی از اعضای این باند به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسیده است.

وی اظهار داشت: در این عملیات یک دستگاه خودرو سواری به همراه یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه مقادیری مهمات و یک محموله مواد مخدر به ارزش تقریبی 160میلیارد ریال توقیف شده است.

دادستان کهنوج اظهار کرد: این باند مسلحانه مواد مخدر که اعضای آن غیر بومی استان کرمان است، سوابق متعدد در حمل مواد مخدر در شرق کشور داشتند که تحت تعقیب قضایی قرار داشتند.

وی تصریح کرد: اعضای این باند قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از پهنای جغرافیای استان کرمان را داشتند که با هوشیاری ماموران فراجا موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

رضایی خاطرنشان کرد: برخورد دستگاه قضایی با قاچاقچیان مواد مخدر و عوامل ناامنی در جامعه قاطع، سخت و عبرت‌آموز خواهد بود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان