توسعه مناطق کم برخوردار در اولویت مدیریت شهری باشد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: توسعه همه جانبه مناطق کم برخوردار سنندج باید در اولویت مدیریت شهری باشد.

توسعه مناطق کم برخوردار در اولویت مدیریت شهری باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، شیدا حیدریان نائب رییس و رییس کمیسیون مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین شورای اسلامی شهر سنندج در جلسه با معتمدین ناحیه منفصل شهری ننله، اظهار کرد: مطالبات به حق مردم ننله در خصوص بهبود زیرساخت‌ها و توسعه شهری این منطقه، صدای رسای یک جامعه پویا و مطالبه‌گر است که به دنبال ارتقای کیفیت زندگی خود هستند و پاسخگویی به این مطالبات، فراتر از اجرای پروژه‌های عمرانی بوده و نیازمند رویکردی سیستمی و پایدار است.

نائب رییس شورای اسلامی شهر سنندج بر لزوم توجه ویژه شهرداری به زیرساخت‌های شهری در نقاط کم برخوردار اشاره کرد و گفت: عمده مطالبات مردم این ناحیه بهسازی و روکش آسفالت خیابان اصلی و کوچه های فرعی در این منطقه است و شهرداری موظف به انجام آن است و شورای اسلامی تمام توان و ظرفیت ها را برای توسعه شهری ننله بکارمیگیرد.


وی در ادامه به اشاره به اقدامات انجام شده در طول این مدت، تصریح کرد: سنگ فرش، آماده سازی بستر آسفالت و اجرای بخشی از آسفالت این منطقه  اقدامات مثبتی است که بجهت توسعه این منطقه صورت گرفته است.

حیدریان در ادامه گفت: اصلاح و بهسازی روشنایی معابر و افزایش سطل زباله ها ٫ توسعه شهربازی ننله از دیگر اقدامات و پیگیری های لازم است که شهرداری موظف به انجام آن می‌باشد .

رئیس کمیسیون نواحی کم برخوردار و حاشیه نشین شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه توسعه متوازن در محلات کم برخوردار و حاشیه نشین از اهمیت و توجه ویژه برخوردار بوده است، گفت: با هدف کاهش شکاف‌های موجود و افزایش کیفیت زندگی در این مناطق کمتر توسعه یافته، شهرداری موظف به تسریع در اجرای پروژه‌های عمران در سطح شهر است.

‌وی افزود: بدیهی است که حل مشکلات مناطق حاشیه‌ای و منفصل شهری نیازمند عزم جدی مسئولین، مشارکت مردم و تخصیص منابع مالی کافی است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان