موکب پیامبر اعظم (ص) شرکت گاز استان کردستان پذیرای ۱۵ هزار زائر اربعین حسینی بوده است

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان عملکرد موکب پیامبر اعظم (ص) این شرکت را این گونه تشریح کرد: اززمان برپائی موکب پیامبر اعظم (ص) که از روز جمعه مورخ بیست و ششم مرداد ماه پذیرای از زائرین عزیز اربعین حسینی را آغاز کرد تا پایان روز پنج شنبه مورخ هشتم شهریورماه از ۱۵ هزار زائراسکان و پذیرائی انجام گرفته است.

موکب پیامبر اعظم (ص) شرکت گاز استان کردستان پذیرای 15 هزار زائر اربعین حسینی بوده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، احمد فعله گری در مورد ابعاد موکب پیامبر اعظم (ص)  چنین گفت: موکب در مساحت 300 متر مربع احداث گردید که شامل قسمت پذیرش ، پذیرایی ، نمازخانه و محل اقامت خواهران ، نمازخانه و محل اقامت برادران که با 8 دستگاه خنک کننده پر تابل از مهمانان معززاربعین حسینی با وعده های غذایی صبحانه، نهار، شام و میان وعده پذیرائی می کرد.

 فعله گری در ادامه افزود:  اکیپ پزشکی و خدمات درمانی صنعت نفت منطقه غرب کشورنیز با حضور پزشک ، پرستار و تیم درمانی بصورت 24 ساعته در محل موکب آماده ویزیت و خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی بودند که در مدت برپائی موکب به بیش از 1 هزار و 100 نفرخدمات درمانی ارائه دادند .

وی اظهار داشت: در این مدت اقدامات لازم برای پارک خودروهای زائرین فراهم گردید که در مجموع برای 3600 دستگاه خودروی شخصی و بیش از 70 دستگاه اتوبوس در مکان پارگینگ موکب امکانات پارک فراهم گردید.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ضمن تشکر از عوامل اجرایی و خادمین موکب اظهار داشت : در مجموع برای برپائی موکب و پذیرای از زائرین بیش از 70 نفر از کارکنان شرکت گاز استان کردستان از مذاهب اهل تسنن و تشیع دوش به دوش و در کنار هم وظیفه مدیریت موکب پیامبر اعظم (ص) شرکت گاز استان کردستان را به عهده  داشتند.

لازم به ذکر است حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا پورذهبی نماینده مقام معزز رهبری در استان ، دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان ، مهندس عسکری فرماندار شهرستان سنندج و مسئولین ستاد عتبات عالیه استان ضمن بازدید از موکب پیامبراعظم (ص) شرکت گاز استان کردستان ، از نظم ، تلاش و زحمات مدیریت و کارکنان شرکت استان کردستان تقدیر و تشکر کردند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان