واکنش یک پرسپولیسی به جدایی: پیراهن این تیم را با چیزی عوض نمی‌کنم!

هافبک دفاعی پرسپولیس که روزهای بی‎ حاشیه‌ای را طی سه فصل اخیر در جمع سرخپوشان پشت سر گذاشت، اکنون با چالش بزرگی مواجه شده است.

واکنش یک پرسپولیسی به جدایی: پیراهن این تیم را با چیزی عوض نمی‌کنم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سینا اسدبیگی هافبک سرخ‌ها طی روزهای اخیر در صدر اخبار نقل و انتقالاتی این تیم قرار گرفته است و گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به دنبال پایان همکاری با وی و انتقال بازیکن دیگری است. موضوعی که این بازیکن در صفحه مجازی‌اش آن را رد کرد و مدعی شد که خواستار ادامه همکاری با تیم است.

به گزارش ورزش سه، اسدبیگی که طی ساعات اخیر نقل و قول‌های زیادی از سمت وی منتشر شده با تشکر از اصحاب رسانه و با اشاره به احترام متقابل در این خصوص گفت: من طی مدت اخیر همیشه احترام متقابلی با اصحاب رسانه داشتم و خواهشم این است که در شرایط کنونی آنها نیز احترام گذاشته و از انتشار اخبار نادرست پرهیز کنند.

وی ادامه داد: تنها حرف بنده این بود که پوشیدن پیراهن پرسپولیس را همیشه افتخاری برای خودم می‌دانستم و می‌دانم و آن را با چیزی عوض نمی‌کنم. این را در حرف و ادعا هم نمی‌گویم و چه فصلی که با آن شرایط به تیم آمدم و چه در فصول گذشته نشان دادم.

هافبک پرسپولیس درباره این موضوع که به وی اعلام شده در صورت حضور در این تیم فرصتی برای بازی نخواهد داشت و نیمکت یا سکونشین خواهد شد گفت: ببینید این بحثی غیر فنی است. هیچکس نمی‌تواند آینده را تضمین کند و اینکه چه کسی بازی می‌کند یا نمی‌کند. محسن مسلمان در آخرین دوره‌ای که به پرسپولیس آمد بعد از چند هفته در نزدیکی جدایی قرار داشت اما روز آخر هواداران یک صدا در استادیوم او را با لقب مهندس و... تشویق کردند. همه چیز به اراده و کیفیت بازیکن بستگی دارد. در ضمن من مگر از کسی تضمین بازی کردن خواستم؟

اسدبیگی ادامه می‌دهد: مگر فصل اول که آمدم و بیشتر دقایق فرصت بازی یافتم و در فصل گذشته که 20 بازی چه در دوران آقا یحیی و چه اوسمار نیمکت نشین شدم حرفی زدم؟ مگر وقتی به بازی فراخوانده شدم کم کاری کردم یا انگیزه‌ام را چه در تمرین و چه بازی از دست دادم؟ این‌ها حرف‌هایی است که در فضای مجازی منتشر می‌شود و من نه از کسی قول بازی کردن گرفتم و نه نیاز به این چیزها دارم. مگر اول فصل آقای گاریدو گفت به تو بازی می‌رسد یا نمی‌رسد؟ من تمرین کردم و در دو بازی اخیر هم فرصت به دست آوردم. اگر بمانم هم فقط تمرین می‌کنم و به پوشیدن این پیراهن افتخار می‌کنم و هر زمان لازم شد از تمام وجودم برای موفقیت تیم می‌گذارم.

هافبک جوان سرخپوشان درباره آینده‌اش گفت: فعلا که هیچی. من نظرم را گفتم و الان به تنها چیزی که فکر می‌کنم تمرین و تمرین است.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان