طرز تهیه حمیسه میگو خوشمزه و خوش طعم

برای داشتم یک میگو بی نظیر در این بخش با طرز تهیه حمیسه میگو همراه ما باشید. این نوع میگو جنوبی رسپی ساده داشته و بدون بو می باشد.

طرز تهیه حمیسه میگو خوشمزه و خوش طعم

همیشه میگوی غذای ویژه جنوبی که از غذاهای سنتی این خطه می‌ باشد. شما می‌ توانید با طرز تهیه ویژه آن در این بخش آشنا شوید. این میگو طعم فوق العاده‌ای داشته و مزه عالی دارد.

برای اینکه طعم متنوعی از غذاهای جنوبی را تجربه کنید، در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه میگو کنجدی با یک رسپی ویژه را می توانید در این بخش مطالعه کنید.

طرز تهیه حمیسه میگو

مواد اولیه:

  • میگو: 500 گرم
  • گوجه فرنگی: 3 عدد
  • پیاز: 3 عدد
  • فلفل دلمه ای: 1 دوم
  • گشنیز: 2قاشق غذاخوری
  • سیر: 4 حبه
  • رب گوجه فرنگی: 1 قاشق غذاخوری
  • پرک لیمو عمانی: 1 قاشق غذاخوری
  • پاپریکا: پودر سیر، فلفل سیاه: به میزان لازم
  • فلفل تند: 1 دوم قاشق چای خوری
  • زردچوبه و نمک: به میزان لازم

طرز تهیه حمیسه میگو:

حمیسه یه غذای ویژه و خوشمزه بوده که برای تهیه آن باید در این بخش همراه ما باشید. ابتدا باید میگو را پوست کنده و به خوبی تمیز کنید. رگه سیاه پشت میگو را پاک کرده و با آب سرد به خوبی آن را بشورید. میگوها را درون آبکش ریخته و زمان دهید تا آب آنها کشیده شود.

روش تهیه حمیسه میگو

گوجه‌ ها را پوست کنده و به صورت نگینی برش بزنید. در ادامه فلفل دلمه‌ ای‌ ها را به همراه پیاز نگینی شده خرد کرده و درون تابه‌ ای روی حرارت تفت دهید. به آن مقداری فلفل تند و زردچوبه اضافه کنید. بعد از اینکه پیازها کاراملی شد، سیر رنده شده را به همراه گوجه فرنگی به مواد اضافه نمایید و تفت دهید. برای عطردار شدن کمی گشنیز را درون مواد اضافه نمایید. مقداری فلفل قرمز و پابریکا اضافه کرده و زمان دهید تا عطر ادویه‌ ها بلند شود.

میگو های پوست کنده شده را به همراه پرک لیمو پودر سیر پاپریکا درون مواد سس ریخته و زمان دهید تا میگو ها مزه‌دار شود. اگر می‌ خواهید طعم سس شما کمی ترش‌ تر باشد، به آن مقداری رب گوجه فرنگی افزوده و تفت داده تا بوی خامی آن از بین برود و در ادامه گوجه‌ ها را اضافه کنید.

مواد حمیسه میگو

برای داشتن این همیسه باید زمان دهید تا سس به خوبی به خورد میگوها رفته و مزه‌ دار شود. شما در ادامه می‌ توانید مقداری ادویه ویژه میگو و یا ادویه دلخواه نیز به آن اضافه کنید. در این مرحله از طرز تهیه همیسه میگو می‌ توانید میگوها را سرو کرده و کنار پلو زعفرانی یا پلو ساده این نوع میگو را داشته باشید.

این میگوی جنوبی و خانگی طعم فوق‌ العاده‌ای داشته و عطر بی‌ نظیری دارد. شما می‌ توانید از سبزیجات معطر تازه نیز درون این سس استفاده کنید. برای تزیین روی میگو نیز می‌ توانید از مقدار جعفری خرد شده یا شوید خرد شده تازه استفاده کنید.

شما در کنار این میگو می‌ توانید از سیب زمینی سرخ شده تازه نیز استفاده کنید که هم یک دیزاین ویژه بوده و هم طعم عالی خواهد داشت. همچنین استفاده از لیموی ترش برش زده در کنار بشقاب سرو می‌ توانند گزینه عالی برای دیزاین باشد و طعم و عطر خاصی به میگو شما می‌ دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان