کرمان هم نه؛دربی تهران بالاخره کجا برگزار می‌شود؟

برگزاری دربی در استان کرمان را باید منتفی دانست.

کرمان هم نه؛دربی تهران بالاخره کجا برگزار می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دربی استقلال و پرسپولیس درحالی قرار است 4 مهر برگزار شود که در چند روز گذشته سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای برگزاری این مسابقه در کرمان به جمع‌بندی نهایی رسیده بودند و حتی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم موافق برگزاری این مسابقه در کرمان بود.

البته با توجه به اینکه تاکنون مسابقه ای در ورزشگاه جدید کرمان برگزار نشده، سازمان لیگ تصمیم گرفت در این زمینه ریسک نکند و طبق شنیده‌های فوتبالی، برگزاری بازی در این استان را باید منتفی دانست.

همچنین ورزشگاه شهدای شهرقدس هم از جمع گزینه‌های میزبانی خارج شد تا تهران هیچ شانسی برای میزبانی تقابل استقلال و پرسپولیس نداشته باشد. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که چند روز قبل یکی از خبرگزاری‌ها، ورزشگاه تختی را هم جزو ورزشگاه‌هایی دانسته بود که احتمال برگزاری دربی در آن وجود دارد.

گفته می‌شود اراک و تبریز گزینه های اصلی میزبانی دربی هستند و با توجه به اینکه تراکتور در هفته ششم، در اصفهان با سپاهان بازی دارد، ورزشگاه یادگار امام(ره) مشکلی برای میزبانی دربی نخواهد داشت. البته که هواداران تراکتور، به احتمال بسیار زیاد از برگزاری دربی در شهرشان راضی نخواهند بود اما اگر برآورد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و نهادهای تصمیم‌گیر، برگزاری دربی با حضور حداکثر تماشاگر باشد، مطمئنا تبریز شانس بیشتری به نسبت اراک برای میزبانی دربی خواهد داشت.

دیدار استقلال و پرسپولیس روز 4 مهر برگزار خواهد شد و قرار است فردا در جلسه‌ای، تکلیف نهایی میزبان این مسابقه مشخص شود.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان