اقدام مشترک سپاه و کمیته امداد برای رسیدگی و حل مشکلات محرومین

سردار حزنی از تداوم تلاش های مشترک سپاه و کمیته امداد برای رسیدگی به مشکلات محرومین و حل آنها خبر داد.

اقدام مشترک سپاه و کمیته امداد برای رسیدگی و حل مشکلات محرومین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مراسم توزیع 570 دستگاه کولر گازی در مناطق محروم جنوب استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی کوثر سپاه ثارالله استان کرمان با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، خدر ویسی معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) کل کشور، جمعی از مسئولین شهرستان‌های جنوبی استان کرمان در شهرستان رودبار جنوب برگزار شد.

فرمانده کل قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسدارن در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: ماموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: سپاه در کنار ماموریت اصلی و اساسی خود بحث محرومیت‌زدایی را در سراسر کشور پیش می‌برد.

سردار حزنی خاطر نشان کرد: کاری که امروز در استان کرمان و شهرستان رودبار جنوب انجام شد کاری بود که با همکاری سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام و ما در کنار هم این کار را به نتیجه رساندیم و از این بابت خیلی خوشحالیم.

فرمانده کل قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) دو بال رهبر معظم انقلاب اسلامی در رسیدگی به مشکلات محرومین در سراسر کشور هستند.

او اظهار کرد: این 570 دستگاه کولر گازی به مستضعف‌ترین افراد جنوب استان کرمان داده می‌شود و از این بابت خیلی خوشحالیم و دل ما گرم است که دل مستضعفین را در گرمای جنوب کرمان شاد خواهد شد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه ثارالله قدم‌گاه شهید حاج قاسم سلیمانی، عزیز ایران اسلامی و جهان اسلام است.

تداوم نهضت محرومیت زدایی

سپس فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: به مناسبت هفته وحدت این رزمایش اهدا 570 کولر گازی به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی کوثر سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

 سردار محمد علی نظری افزود: بیش از هزار و هفتاد کولر گازی در طول شش ماه در مناطق کمتر برخوردار به افرادی که توان تامین کولر گازی را ندارند توزیع شد.  

او گفت : بیش از 3٠٠ میلیارد ریال هزینه تامین کولرها بود که با کمک کمیته امداد و سپاه تهیه و به دست افراد نیازمند رسانده می شود.  

 فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد:  این نهضت ادامه دارد ما در خصوص محرومیت زدایی، آسفالت جاده های روستایی، ساخت مسکن محرومین، آب آشامیدینی روستاها و همچنین آب کشاورزی قنوات و احیا قنوات و آبخیزداری به کمک  بسیجیان و خود مردم و  مسئولین و دستگاه های خدمات رسان و دستگاه های اجرایی انجام خواهد شد.

توجه به مناطق محروم

در ادامه معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز گفت: در ادامه سلسله اقدامات خدمت رسانی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم و مرزی امروز این افتخار را داشتیم تا با همراهی فرماندهان سپاه ثارالله استان کرمان بخشی از خدمات مشترک سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این رزمایش انجام شود.

حسین خدرویسی افزود: ما شاهد هستیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار رسالت اصلی که همان تامین امنیت نظام جمهوری اسلامی است در حوزه مردم داری، مردم یاری و محرومیت زدایی خدمت رسانی می کند.

او گفت: دو و نیم میلیون خانوار با جمعیتی بالغ بر 5 میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند ما 120 خدمت را برای مددجویان تعریف کردیم که در حال اجرا است یک خدمتش پرداخت نقدی است.

وی اعلام کرد :  این نهاد 3هزار و 360 میلیارد تومان مستمری نقدی طی یک ماه برای مددجویان تحت پوشش پرداخت می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان