شو و نمایش فدراسیون تنیس مهمتر از آبرو و اعتبار ایران!

کاش فدراسیون تنیس بیشتر از آتش بازی و نمایش به فکر آبرو و اعتبار ایران بود تا اینگونه دستمایه تمسخر خارجی‌ها نشود.

شو و نمایش فدراسیون تنیس مهمتر از آبرو و اعتبار ایران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فدراسیون تنیس ایران میزبان دو هفته مسابقات فیوچرز در زمین‌های تنیس مجموعه انقلاب شده اما هفته اول آن با یک اتفاق بد و البته تکراری همراه بود که بدل به یک آبروریزی بزرگ شد. فینال مسابقه بین دو بازیکن ایتالیا و روسیه  برگزار شد. بازی یک بر یک مساوی شد و به ست سوم کشید. در این میان هوا هم تاریک شد و از آنجا که نور زمین تنیس کافی نبود، قرار بر این شد تا مسابقه فینال از کورت یک به کورت 8 منتقل شود اما بازیکن روسیه اعتراض کرد و حاضر به ادامه بازی نشد. در نهایت این بازی نیمه تمام ماند و حتی مراسم اختتامیه که با دعوت مسئولان هم همراه بود، برگزار نشد.

نکته مهم این است این اتفاق سال گذشته هم رخ داد و بازی به دلیل تاریک شدن هوا و نبود نور کافی به یک زمین دیگر منتقل شد. این اتفاق در دو سال پیاپی رخ داده و مشخص نیست چرا مسئولان به فکر حل کردن این مشکل نبوده‌اند؟

نکته عجیب اینکه مسئولین فدراسیون تنیس پس از این آبروریزی بزرگ توپ را به زمین شرکت توسعه و تجهیز و پیمانکار انداختند و با یکسری مصاحبه زنجیره ای اعلام کردند که مقصر پیمانکار بوده که اقدام به تجهیز این زمین نکرده. با این وجود اما ظاهرا فدراسیون تنیس مقصر اصلی این اتفاق بزرگ است؛ظاهرا با توجه به عدم وجود نور کافی در کورت اصلی مجموعه ورزشی انقلاب اسپانسر و مسئولین مجموعه به فدراسیون تاکید می کنند که مراسم را در ساعات ابتدایی ظهر برگزار کند تا پیش از تاریک شدن هوا و نیاز به بودن نور مسابقه به اتمام برسد اما ظاهرا مسئولین فدراسیون به دلیل برنامه ریزی برای برگزاری نورافشانی و آتش بازی مسابقات را به تایم عصر موکول می کنند تا در تاریکی هوا بتوانند این مراسم را برگزار کنند.ظاهرا آنها حساب زمان بازی و تاریکی هوا را نمی کنند و اینگونه مراسم بدل به یک آبروریزی بزرگ می شود. حتی قرار بود که در صورت برگزاری مسابقه در کورت 8، بازیکنان و عوامل در انتها برای برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز مجددا به کورت شماره یک بازگردند چرا که وسائل آتش بازی و نورافشانی در این زمین جانمایی و تعبیه شده بود!

کاش فدراسیون تنیس بیشتر از آتش بازی و نمایش به فکر آبرو و اعتبار ایران بود تا اینگونه دستمایه تمسخر و ریشخند خارجی ها نشود.

253 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان