از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال؛

امتیاز ها در بندرعباس تقسیم شد/مقاومت قرچک ۲ آذرخش ۲

بندرعباس- دو تیم مقاومت قرچک و آذرخش بندرعباس، از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی شدند.

امتیاز ها در بندرعباس تقسیم شد/مقاومت قرچک 2 آذرخش 2

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال مقاومت قرچک از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال در حالی در بندر عباس به دیدار آذرخش بندرعباس رفت، که بازی قبلی خود را به شاگردان وحید شمسایی واگذار کرده و با 9 بازی و 13 امتیاز در رده هفتم جدول قرار داشت و آذرخش بندرعباس از 10 بازی قبلی خود 9 امتیاز کسب کرده و در رده دهم جدول جا خوش کرده بود.

قرچکی ها این مسابقه را هجومی آغاز کردند، تا شکست بازی قبل را جبران کنند و حملات این تیم سبب شد، تا بنی اسدی، بازیکن آذرخش یک گل به خودی به ثمر رساند و این تیم با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

اما آذرخش که نمی خواست در دیدار خانگی بازنده باشد، به حمله روی آورد و توانست گل تساوی را توسط میثم خیام وارد دروازده مقاومت قرچک کند.

پس از آن تمام حملات مقاومتی ها، با سد محکمی به نام مسعود محمدی، دروازه بان آذرخش برخورد کرد، تا نتیجه هم چنان مساوی بماند، نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

آذرخش بندر عباس نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد، تا سرانجام میثم خیام با به ثمر رساندن یک گل دیگر خود و آذرخش بندر عباس را به عدد دو در گل شماری رساند.

اما این پایان ماجرا نبود و تیم جنگنده مقاومت قرچک، به راحتی بازی را واگذار نکرد و مزد حملات خود را با گل گرفت و هر دو تیم با زهم در عدد دو به تساوی رسیدند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا مقاومت 14 امتیازی و آذرخش 11 امتیازی شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر