رونمایی از ۱۶ عنوان کتاب صوتی دفاع مقدس

آیین تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده‌هایی که آثار شهدایشان را به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اهدا کرده‌اند، با رونمایی از ۱۶ عنوان کتاب صوتی دفاع مقدس نیز برگزار شد.

رونمایی از 16 عنوان کتاب صوتی دفاع مقدس

به گزارش ایسنا،  آیین تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده هایی که آثار شهیدشان را به موزه هدیه کرده اند با حضور سردار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله(ع)، سه خانواده شهید اقلیت های دینی و 13 خانواده از خانواده شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی، در ایم هفته دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم همچنین از 16 عنوان کتاب صوتی دفاع مقدس به نام‌های «الوند تا قراویز» ، «طعم باروت» ، «هلال پنهان» ، «6410» ، «شاهرخ حر انقلاب اسلامی» ، «سفر سرخ» ، «چریک پیر» ، «دختران خرمشهر» ، «روشن تر از آبی» ، «حماسه هویزه» ، «سال بازگشت» ، «شیخ شریف» ، «راز گمشده مجنون"» ، «دستاوردهای دفاع مقدس» ، «528» و «ام کاکا» نیز رو نمایی شد.

همچنین در هفته دفاع مقدس محسن مهرعلیزاده رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران از موزه انقلاب اسلامی و  دفاع مقدس بازدید کرد.

وی در پایان بازدید در دفتر یادبود موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نوشت: «توفیق بازدید و تجدید خاطرات دفاع مقدس و لحظه لحظه های صحنه های دفاع جانانه مردم و رزمندگان دلاور از حریم اسلام و وطن را در موزه دفاع مقدس یافتم و خداوند متعال را شاکرم که بنده حقیر و ملت بزرگ ایران را با روحیه دفاع از حریم دین و میهن آفرید.

مهرعلیزاده در ادامه این یادداشت ابراز امیدواری کرد که مدیران و متولیان موزه با امکانات بسیار زیبا و ارزشمندی که در اختیار دارند بتوانند در ادامه راه شهدای گرانقدر اسلام، پیام رسان آنان باشند و بتوانند غرور و افتخار مردم مسلمان ایران را به نسل های بعدی منتقل نمایند.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر