آجورلو درباره عالیشاه تصمیم می‌گیرد؛

الیاسی:حضور ساغلام باید تاثیرش را نشان دهد/الجزیره آخرین فرصت است

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه «ارطغرول ساغلام» باید این تیم را از نظر روحی و روانی بالا بکشد، گفت: بازی با الجزیره آخرین فرصت برای ماست.

الیاسی:حضور ساغلام باید تاثیرش را نشان دهد/الجزیره آخرین فرصت است

عباس الیاسی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیم فوتبال تراکتورسازی برای بازی مقابل الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: ما تیم جوانی داریم که فوتبال را خوب بازی می کند ولی تمام کننده نداریم. فکر می کنم با توجه به شرایط جدول، بازی با الجزیره آخرین فرصت ما است.

عضو هیات مدیره تراکتورسازی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در جدول بمانیم و شانس صعود را زنده نگه داریم، باید در این مسابقه موفق باشیم. به هر حال تغییر سرمربی و تاکتیک تیم باید خودش را یک جا نشان بدهد. انتظار داریم ساغلام بار اعتماد به نفس و  مسائل روحی و روانی تیم را بالا بیاورد و جنگندگی را در بازیکنان ببینیم. بازیکنان باید جسارت داشته باشند و برای بازی و پیروزی تشنه باشند. کادر فنی باید روی این مسائل هم کار کند.

الیاسی یادآور شد: البته نباید فراموش کرد که 90 درصد بازیکنان تیم ما جوان هستند. در همین بازی قبل، اگر بازیکنان ما تجربه و اعتماد به نفس بیشتری داشتند، می توانستیم الجزیره را در خانه خودش شکست بدهیم. 

وی تصریح کرد: خودم به این تیم از نظر فوتبالی امیدوارم ولی این به معنای این نیست که ما حتما صعود می کنیم. ضمن اینکه تاکنون تمام مسابقات ما در آسیا خارج از خانه بوده است و حمایت تماشاگران را نداشته ایم. این اولین مسابقه ای است که در تبریز برابر حریفمان قرار می گیریم و امیدوارم با حضور تماشاگران، به موفقیت برسیم. این بهترین فرصت برای تراکتورسازی است که اگر از آن استفاده کنیم، به جدول بر می گردیم وگرنه کار سخت می شود.

عضو هیات مدیره تراکتورسازی همچنین درباره وضعیت امید عالیشاه و درخواست حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس برای بازگرداندن این بازیکن، گفت: صحبت و تصمیم گیری در این خصوص، در حیطه اختیارات مدیرعامل است و هیات مدیره معمولا درباره این مسائل نظری نمی دهد. این موضوع در هیات مدیره هم مطرح نشده است و مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خودش آنرا جمع‌بندی می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر