در جمع بازیکنان استقلال؛

فتحی: وضعیت مالی بهتر از پارسال است/ به دنبال کسب ۳ جام هستیم

مدیرعامل استقلال در تمرین امروز (چهارشنبه) استقلال حضور پیدا کرد.

فتحی: وضعیت مالی بهتر از پارسال است/ به دنبال کسب 3 جام هستیم

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال امروز (چهارشنبه) یک جلسه تمرینی در زمین چمن تهرانسر برگزار کرد. امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور پیدا کرد و با استراماچونی و زرینچه به صورت خصوصی صحبت‌ کرد.

فتحی در ادامه صحبتی هم با بازیکنان استقلال داشت و به آن‌ها که در این مدت پیگیر مطالباتشان بودند، توضیحاتی ارائه کرد. او در صحبت‌هایش اظهار کرد: ابتدا به شما خسته نباشید می‌گویم. دلم برای شما تنگ شده بود. پیش از شروع لیگ است، سر ما و باشگاه شلوغ است و نتوانستیم خدمت شما برسیم. در فاصله 8 تا 10 روز قبل از شروع مسابقات احساس کردم بهترین فرصت است تا برای دیدن شما به اینجا بیایم و یک دیداری تازه کرده و به شما خسته نباشید بگویم.

مدیرعامل استقلال افزود: پیگیر فعالیت شما هستم. خدا را شکر تمرینات خوب است و امیدوارم روز به روز بهتر شوید. ما به فکر شما هستیم و می‌خواهیم مشکلات شما را برطرف کنیم. امسال با توجه به مسائل پیش آمده، بحث مالی بهتر از پارسال است و امیدواریم مشکلی پیش نیاید تا با این کادر خوب، بازیکنان و کادر سرپرستی و البته قرعه‌ای که داریم به دنبال کسب سه جام برویم. این کمترین چیزی است که از شما انتظار می‌رود.

فتحی در پایان گفت: نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم چون می‌دانم آقای استراماچونی حساس است که تمرین سر موقع آغاز شود. با کاپیتان شما مرتب در تماس هستم و اگر موضوعی لازم باشد ایشان به من می‌گوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر