هراز باز شد / خطر از بیخ گوش سرنشینان سه خودروی عبوری گذشت

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بخش لاریجان شهرستان آمل گفت: در زمان وقوع سیل، سه خودروی سواری به همراه سرنشینان آنها دچار سیل گرفتگی و توقف کامل خودروی آنها شده بود که خوشبختانه با حضور به موقع وامدادرسانی سریع عوامل راهداری، آسیبی به سرنشینان و خودروهای آنها وارد نشد.

هراز باز شد / خطر از بیخ گوش سرنشینان سه خودروی عبوری گذشت

به گزارش خبرآنلاین ،رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بخش لاریجان شهرستان آمل از بازگشایی و تردد در جاده هراز پس از بارش سیل آسای امروز 3 تیر ماه و پاکسازی سطح جاده از گل ولای خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت:کوروش روشن گفت: بارش بارش سیل آسا بعدازظهر یکشنبه 3 تیرماه باعث جاری شدن روان آب‌ها به سطح اصلی جاده هراز و مختل شدن تردد خودروهای عبوری در طول این جاده شده بود.

وی افزود: با اعلام راهداری وحمل و نقل جاده‌ه‍ای لاریجان و موافقت پلیس راه جاده هراز برای چند ساعت بسته و پس از ورودی سریع و تلاش ویژه عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای پاکسازی سطح جاده، شرایط تردد ایمن دراین جاده برقرار شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخش لاریجان آمل اضافه کرد: بارش باران شدید که باعث جاری شدن سیل و روان آب ها به سطح جاده هراز شده بود، سه مسیر در کیلومتر 30 تا 40 جاده هراز را به طول کامل پوشانده و امکان تردد برای خودروها مختل کرده بود.

روشن ادامه داد: البته در زمان وقوع سیل، سه خودروی سواری به همراه سرنشینان آنها دچار سیل گرفتگی و توقف کامل خودروی آنها شده بود که خوشبختانه با حضور به موقع وامدادرسانی سریع عوامل راهداری، آسیبی به سرنشینان و خودروهای آنها وارد نشد.

وی یادآور شد: بر اثر جاری شدن سیلاب و روان آب ها در مسیرجاده اصلی هراز، چهار دهنه پل در مسیر بسته شد که تلاش ها برای بازگشایی این پل ها ادامه دارد.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان