درخواست رهبران اعتراضات برای اعتصاب سراسری تا زمان سرنگونی نتانیاهو

سازمان دهندگان اعتراضات در فلسطین اشغالی، خواهان اعتصاب سراسری از هفتم ماه آتی ژوئیه تا زمان انحلال کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و سرنگونی کابینه نتانیاهو شدند.

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز یکشنبه نوشت، رهبران اعتراضات در فلسطین اشغالی علیه سیاست‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و آزادی اسرا، خواهان اعتصاب سراسری از هفتم ژوئیه تا زمان انحلال کنست و سرنگونی کابینه نتانیاهو شدند.

پیش از این هم روزنامه عبری هاآرتص گزارش داد که سازمان دهندگان اعتراضات تصمیم گرفته‌اند در طول روزهای آینده تظاهرات کنند.

در همین راستا، خبرگزاری اسپوتنیک گزارش کرد درگیری شدیدی میان پلیس و تظاهرکنندگان صهیونیستی در تل‌آویو صورت گرفته است که خواهان استعفای کابینه هستند. همچنین شاهدان می‌گویند پلیس رژیم صهیونیستی تظاهرکنندگان را هُل داده و آنها را بازداشت می‌کند.

معترضان می‌گویند: «تا زمانی که نتانیاهو در صندلی خود احساس ثبات کند، هیچ توافقی وجود نخواهد داشت و هیچ راه حلی برای شمال و دولت وجود نخواهد داشت. بدون سرنگونی دولت نتانیاهو هیچ پیشرفتی در تبادل اسرا حاصل نخواهد شد.»

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان