برای نخستین بار تنخواه تکمیل پروژه های عمرانی به استان های سردسیر قبل از ابلاغ بودجه تخصیص داده شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، بر تعامل و همکاری بین این تشکل‌ها و سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان با هدف دستیابی به اهداف توسعه ای در حوزه عمرانی تأکید کرد.

برای نخستین بار تنخواه تکمیل پروژه های عمرانی به استان های سردسیر قبل از ابلاغ بودجه تخصیص داده شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، اکبر محمدی در نشست با اعضای کانون و انجمن‌های صنفی کارفرمایی پیمانکاران و عمرانی استان کردستان اظهار کرد: افزایش توانمندی تشکل های صنفی فعال در سطح استان در کنار ساختارمند و هدفمندتر شدن فعالیت های این تشکل ها ، به توسعه استان کمک خواهد کرد که در همین راستا تقویت همکاری با بخش خصوصی در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان به عنوان یک راهبرد قرار گرفته است.

وی همچنین بر لزوم تلاش کانون بر اجرای پروژه‌های عمرانی با رعایت کامل کلیه استانداردها و قوانین و مقررات تأکید کرد و افزود : بایدتلاش شود حداکثر بهره گیری از نیروی انسانی، توان فنی ، مصالح و سایر ملزومات داخل استان جهت اجرای پروژه‌های عمرانی بعمل آید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اشاره به تخصیص تنخواه پروژه‌های عمرانی برای اولین بار قبل از ابلاغ بودجه به استان نیز بیان داشت : خوشبختانه با رایزینی های صورت گرفته در سالجاری با توجه به سردسیر بودن استان ، برای اولین بار تنخواه پروژه‌های عمرانی از سوی سازمان برنامه و بودجه به استان در اردیبهشت ماه صورت گرفت.

محمدی در پایان سخنان خود، از وضعیت بهتر تخصیص منابع عمرانی در سالجاری نسبت به سال‌های گذشته خبر داد و گفت: پرداخت مطالبات پیمانکاران در اولویت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان است و امیدواریم پیمانکاران نیز با همکاری و تعامل دوسویه با دستگاه های اجرایی زمینه ساز تکمیل پروژه های نیمه تمام استان باشند.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان کانون و انجمن‌های صنفی کارفرمایی پیمانکاران و عمرانی استان نیز به بیان مشکلات و چالش‌های خود در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی در استان پرداخته و مقرر شد که جلسات مشترکی بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کانون و انجمن‌های صنفی کارفرمایی پیمانکاران و عمرانی استان کردستان به طور مستمر برگزار تا مشکلات و چالش‌های این حوزه به طور مرتب بررسی و حل و فصل شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان