واکنش پلیس راه هرمزگان به ترافیک سنگین در مسیر بندرعباس به لار

صبح ساحل نوشت: پلیس راه هرمزگان در واکنش به ویدئوی ترافیک سنگین مسیر بندرعباس به لار رسانه صبح ساحل گفت: این مسیر علاوه بر ترافیک گسترده‌، تصادف های متعددی نیز شاهد است که تنها راه حل، احداث باند رفت و آمد جداگانه است.

واکنش پلیس راه هرمزگان به ترافیک سنگین در مسیر بندرعباس به لار

در روزهای اخیر، گزارش میدانی از ترافیک سنگین در مسیر بندرعباس به لار در محدوده پاسگاه خنچی تهیه کرد. همزمان مردم نیز با ارسال تصاویر و ویدیوهایی به تحریریه صبح ساحل از ترافیک سنگین و طولانی این محدوده خبر دادند. طبق شواهد، بیش از 3 ساعت این ترافیک طول می‌کشد. ترافیک کلافه کننده ای که در روزهای گرم تابستان هرمزگان کولر خودروها به سختی خنک می‌کند، همچنین توقف طولانی وسایل نقلیه، موجب جوش آوردن و خرابی برخی وسایل حمل و نقل طی مسیر می‌شود.

مهدی نیکبخت، رئیس پلیس راه هرمزگان پس از انتشار این ویدئو گفت: این مسیر مشکل ترافیک شدیدی دارد که بارها در راستا به نهادهای مختلف نامه زده ایم. نیکبخت افزود: این مسیر به دلیل حجم گسترده رفت و آمد تریلی و کامیون ها نیازمند یک باند رفت جدا و یک باند آمد دیگر است زیرا این مسیر دیگر گنجایش این حجم از رفت و آمدها را ندارد و بارها شاهد رخ به رخ شدن خودرو ها هستیم.

رئیس پلیس راه هرمزگان تاکید کرد: با احداث یک مسیر جدید و بهسازی روشنایی ها قطعا مسیر تردد مردم تسهیل خواهد یافت، این منطقه جاده یا محور جایگزین ندارد که در حال حاضر بخواهیم ترافیک را به آن سمت هدایت کنیم. گفتنی است که پیشتر نیز، رئیس کل دادگستری هرمزگان از ضرب الاجل10 روزه برای حل مشکل ترافیک سنگین در ایست و بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر خبر داده بود. اکنون 3 ماه از این ضرب الاجل می‌گذرد ولی خبری از سامان‌دهی ترافیک این ایست بازرسی نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر