ترامپ : می‌خواهم با هریس مناظره کنم اما هنوز تصمیمی ‌نگرفته‌ام

دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ آمریکا گفت که مناظره ای که قبلاً در ماه سپتامبر به میزبانی شبکه ای بی سی در مورد آن توافق شده بود، قرار بود با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا باشد، اما وی اکنون کناره گیری کرده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری 5 نوامبر 2024 است، گفت که می خواهد با کامالا هریس، معاون رئیس جمهور این کشور که به احتمال بسیار زیاد نامزد حزب دموکرات برای این انتخابات خواهد بود، مناظره کند، اما هنوز با مناظره خاصی موافقت نکرده است.
 
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات 5 نوامبر 2024 آمریکا گفت که مناظره ای که قبلاً در ماه سپتامبر به میزبانی شبکه ای بی سی در مورد آن توافق شده بود، قرار بود با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا باشد، اما وی اکنون کناره گیری کرده است.
 
ترامپ تاکید کرد: «من با هیچ شرایطی موافقت نکرده ام. من مناظره با جو بایدن را پذیرفته بودم. اما می‌خواهم با هریس مناظره کنم و او تفاوتی نخواهد داشت، زیرا آنها سیاست‌های یکسانی دارند. من فکر می‌کنم که مناظره برای یک رقابت ریاست‌جمهوری مهم است. مناظره به نوعی ضروری است.»
 
ترامپ افزود که حاضر است در بیش از یک مناظره با هریس شرکت کند و تاکید کرد از نظر او برگزاری مناظره های ریاست جمهوری "مهم" است.
 
ترامپ از شبکه ای بی سی نیوز که قرار است مناظره ریاست جمهوری در 10 سپتامبر را میزبانی کند، انتقاد کرد و گفت که "از شبکه اس بی سی راضی نیست."
 
او گفت که با پوشش کناره گیری بایدن از رقابت های انتخاباتی توسط این شبکه مشکل دارد و مدعی شد که این رسانه آمریکایی "در تلاش برای قهرمان سازی از جو بایدن" است.
 
ترامپ پیش از این در شبکه اجتماعی خود موسوم به تروث سوشیال Truth Social گفته بود که می خواهد فاکس نیوز به جای ای بی سی میزبان مناظره با هریس باشد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر