اصرار بازیکن استقلال به جدایی

محمدرضا خالدآبادی همچنان خواستار دریافت رضایت نامه اش برای جدایی از استقلال است.

اصرار بازیکن استقلال به جدایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا خالدآبادی که فصل قبل با هیاهو فراوان و در دربی نقل و انتقالاتی با پرسپولیس به استقلال پیوست، هرگز فرصت خودنمایی در دروازه آبی پوشان را به دست نیاورد. گلر جوانی که بجز دیدار با تراکتور که آن هم از روی اجبار و بخاطر محرومیت حسینی بود، نتوانست توانایی هایش را در دروازه استقلال نشان دهد.

به نقل از ورزش سه خالدآبادی که به نظر می رسد به این موضوع پی برده که در فصل بعد نیز وضعیت برای او تغییر نخواهد کرد، در روزهای گذشته بارها به دنبال دریافت رضایت نامه اش بوده و آلومینیوم اراک نیز خواستار جذب او شده ولی باشگاه اراکی دریافت رضایت نامه را برعهده خود بازیکن گذاشته است.

با بازگشت سینا سعیدی فر از شمس آذر، خالدآبادی کار سختی برای تثبیت جایگاه خود به عنوان گلر دوم دارد و جالب این است که او حتی در روزهای اخیر، جلساتی را با مدیریت باشگاه برگزار کرده تا بتواند از جمع آبی ها جدا شده و احتمالا راهی آلومینیوم اراک شود.

اما استقلال که به سختی و با پرداخت مبلغ سنگین توانست رضایت نامه خالدآبادی را از هوادار بگیرد، به این راحتی اجازه جدایی را به گلر تیمش نمی دهد ولی در سمت مقابل گفته می شود که این بازیکن در دوره مدیریت علی خطیر، برگه فسخی را به تاریخ پایان تیرماه دریافت کرده و در صورت پرداخت 2.5 میلیارد تومان می تواند از استقلال جدا شود.

هر چند که خود این بازیکن جدایی از استقلال را تکذیب کرد ولی واقعیت این است که او حتی در تمرینات نیز در گفتگو با کادرفنی، خواستار این شده تا مجوز جدایی او را صادر کنند. مشخص است که این بازیکن به دنبال جدایی مسالمت آمیز است و قصد ندارد با فسخ یک طرفه و کشیده شدن کار به کمیته تعیین وضعیت، از تیم جدا شود. البته با توجه به حضور سعیدی فر، نکونام مشکلی برای انتخاب یک جانشین مناسب برای حسینی ندارد اما موضوع خالدآبادی را برعهده باشگاه گذاشته است.

لازم به ذکر است که هم خالدآبادی و هم سعیدی فر سهمیه زیر 25 سال محسوب می شوند و نکته مثبت سعیدی فر این است که او دارای کارت پایان خدمت بوده و در سالهای آینده مشکلی بابت اعزام به خدمت مقدس سربازی نخواهد داشت اما در سمت مقابل، خالدآبادی هم فصل قبل و هم امسال در تلاش بود تا به عنوان سهمیه سرباز راهی ملوان شود که این اتفاق رخ نداد.

وجه اشتراک جالب توجه این دو سنگربان جوان این است که هر دو آنها برابر تراکتور در دروازه استقلال قرار گرفته اند. این اتفاق در تبریز برای خالدآبادی رخ داد و او کلین شیت کرد و سعیدی فر نیز در جریان پیروزی بزرگ و تاریخی 7 گله استقلال مقابل تراکتور، عملکرد بسیار خوبی در دروازه آبی پوشان داشت.

به هر شکل باید دید که استقلال و نکونام برای انتخاب سنگربان دوم تیمشان، دست روی کدام گزینه خواهند گذاشت. آبی ها می توانند از میان خالدآبادی که طی زمان حضور در هوادار تجربه خوبی کسب کرده و گلر باکیفیتی است اما در عین حال خواستار جدایی است و سربازی را نیز در پیش دارد و سعیدی فر که از رده های پایه باشگاه رشد کرده و مورد اعتماد نکونام است و پوئن مثبت معافیت از سربازی را نیز دارد، یک گزینه را انتخاب کرده و حتی برای سالهای بعد روی آن سرمایه گذاری کنند.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر