پزشکیان مشت محکمش کجا بود که بخواهد به دهان کسی بکوبد؟ / از ترس گیر دادنِ ایران‌اینترنشنال برای خودشان دائی‌جان ناپلئونی شده اند

فعال سیاسی نوشت: روزگاری شده است که کاسب محل ما از ترس گیردادن ایران‌اینترنشنال، جرأت حرف زدن با مرا هم ندارد!

پزشکیان مشت محکمش کجا بود که بخواهد به دهان کسی بکوبد؟ / از ترس گیر دادنِ ایران‌اینترنشنال برای خودشان دائی‌جان ناپلئونی شده اند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد زیدآبادی، فعال سیاسی، با انتشار یادداشتی با عنوان «کدام مشت؟ کدام دهان؟» در کانال تلگرامی خود نوشت:

از دکتر پزشکیان درخواست می‌کنم مشت محکمش را به دهان من بکوبد تا بلکه تعدادی خیال‌شان راحت شود و این غائله‌ای که به راه افتاده است، پایان یابد!

ظاهراً بسیاری از ما ایرانی‌ها بیشتر دنبال سرگرمی می‌گردیم و خیلی از این همه مشکلاتی که گریبانگیر کشور است، نگرانی نداریم. آدمی مثل پزشکیان مشت محکمش کجا بود که بخواهد به دهان کسی بکوبد؟ اگر مشت محکمی داشت که در همین اول کار، عده‌ای این همه برایش خط و نشان نمی‌کشیدند! 

گیردادن هم، همان گیردادن‌های قدیم! روزگاری شده است که کاسب محل ما از ترس گیردادن ایران‌اینترنشنال، جرأت حرف زدن با مرا هم ندارد! همینکه می‌خواهد دهانش را باز کند ناگهان مثل برق گرفته‌ها، ترسان و هراسان دور و برش را می‌پاید که مبادا کسی آن اطراف برای فیلم گرفتن از او  و ارسالش به ایران‌اینترنشنال، کمین کرده باشد! تازه وقتی هم که مطمئن می‌شود، کسی در آن اطراف نیست، باز هم لام از کام نمی‌گوید و فقط با تکان دادن سر، به آسمان اشاره می‌کند که شاید ماهواره‌ای، قمری، چیزی، او را زیر نظر گرفته باشد! از ترس گیر دادنِ ایران‌اینترنشنال برای خودش دائی‌جان ناپلئونی شده است.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر