توصیه ویژه حسین مرعشی به پزشکیان درباره نوع رابطه اش با رهبر انقلاب

حسین مرعشی گفت: آقای پزشکیان اگر بتوانند کارشناسان کشور را بسیج کند و رابطه خود را با رهبری در همین شرایط فعلی نگه دارد دولت موفقی است.

توصیه ویژه حسین مرعشی به پزشکیان درباره نوع رابطه اش با رهبر انقلاب

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین مرعشی، دبیرکل حزب سازندگی، در بخشی از گفتگوی خود با خبرگزاری خبرآنلاین، در پاسخ به این سوال که دولت چهاردهم در شرف تشکیل است، فرمودید که از اتفاقی که رخ داده، خوشحال هستید. بالاخره امیدها و نگرانی‌هایی دارید. کدام آن می‌چربد و چرا؟؛ پاسخ داد: من به دو دلیل امیدم بیشتر است، یک این که آقای پزشکیان بسیار در تنظیم روابطش با هسته اصلی قدرت نظام یعنی رهبری، هوشمندانه عمل می‌کنند. من مکررا توصیه‌ام به او همین بوده است که در هیچ شرایطی اجازه ندهند که افرادی بین ایشان و رهبری شکافی ایجاد کنند. هر دولتی که بتواند قدرت رهبری را پشت سر خود بیاورد دولت موفقی می‌شود. من خیلی به این موضوع امیدوارم و تجربه اش را هم داریم.

دو سال اول رهبری آیت‌الله خامنه‌ای و ریاست جمهوری آقای هاشمی، کشور بهترین شرایط مدیریتی را داشت

وی با بیان اینکه دو سال اول رهبری آیت‌الله خامنه‌ای و ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی، کشور بهترین شرایط مدیریتی را داشت، گفت: چون در آن روزها آقای هاشمی می‌گفتند زیر آسمان کبود هیچ کس بهتر از آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبری نیست. در جلساتی که آن زمان خدمت حضرت آقای خامنه‌ای بودیم و من استاندار بودم، ایشان می‌گفتند من از خواب می‌پرم به خاطر مشکلاتی که کشور با آن مواجه است، یادم می‌آید که آقای هاشمی رئیس جمهور است آرام می‌شوم و می‌خوابم.

مرعشی گفت: آنقدر این دو نفر به هم کمک می‌کردند و اختلافی بینشان نبود. آن دو سال کشور رشد اقتصادی 11.5 درصد و 8.5 درصد را تجربه کرد.  بنیان خیلی از کارهایی که گذاشته شد برای دو سال اول است و بعد از آن دیگر تکرار نشد.

این سیاستمدار اصلاح طلب تصریح کرد: در دولت آقای روحانی هم تجربه برجام و دولت اول او تجربه زنده‌ای است. اراده رئیس جمهور و کارشناسی درجه یک و حمایت رهبری. آقای روحانی اگر همان مدل را در ادامه کارشان استفاده کرده بودند ایشان امید داشت اما این بهار خیلی زود به خزان تبدیل شد.

وی افزود: آقای پزشکیان گذشته‌اش اینطور نشان می‌دهد، او منتقد بوده، حرف‌های تندی هم در مجلس زده، نطق‌های آتشینی هم کرده و با گرایش‌های کلی نظام در شرایط امروز نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی و فرهنگ و اقتصاد متفاوت است؛ ولی هیچ وقت حرمت شکنی از او ندیدیم.

پزشکیان باید حلقه کارشناسان را تبدیل به حلقه وصل با رهبری کند

مرعشی گفت: آقای پزشکیان اگر بتوانند کارشناسان کشور را بسیج کند و رابطه خود را با رهبری در همین شرایط فعلی نگه دارد دولت موفقی است. خدمتشان تاکید کردم که رهبری امروز از هر زمان دیگر تنهاتر هستند؛ شما خلا کارشناسی کشور را سازمان دهید و آماده کنید و در اختیار رهبری قرار دهید. حلقه وصل قرار دهید. بزرگان و سیاستمداران و کارشناسان ارشد کشور و صاحبان تجربه‌های اصلی یکبار دیگر باید در خدمت رهبری قرار بگیرند.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر