زنی که به نیش زنبورها معتاد است/ عکس

زنی آمریکایی به نام مارگارت برای دردهای مزمن خود مانند آرتروز راه‌حل عجیبی پیدا کرده است. او به جای استفاده از مسکن از نیش زنبور استفاده می‌کند و حالا به نیش زنبور معتاد شده است.

زنی که به نیش زنبورها معتاد است/ عکس

نادیا زکالوند: مارگارت که اهل کنتاکی آمریکاست در مصاحبه‌ای با خبرنگار برنامه «اعتیاد عجیب من»، گفت سال 2013میلادی برای تسکین دردهایش، زنبوری به خانه آورده و به آن اجازه داده تا او را نیش بزند. روز بعد از آن درد مزمن آرتروز او بهتر شده بوده و راحت‌تر می‌توانسته حرکت یا کار کند.

او این کار را روزهای بعد هم تکرار کرد و در این مدت 10 ساله، حداقل هفته‌ای 100 بار نیش زنبور را تحمل می‌کند. او می‌گوید، نیش زنبور ویژگی‌های ضدالتهابی و ضددرد دارد. دردهای او پس از هر نیش زنبور، کم و حال روحی‌اش بهتر می‌شود.

زنی که به نیش زنبورها معتاد است/ عکس

مارگارت هنگام مصاحبه، رو به دوربین تلویزیون کرد و گفت، «من حالا به نیش زنبور معتاد شده‌ام و اجازه می‌دهم تا بیشتر نقاط بدنم، از جمله، زانو، قوزک پا، انگشتان، پیشانی و نوک بینی‌ام را زنبورها نیش بزنند و از آن لذت هم می‌برم.»

زنی که به نیش زنبورها معتاد است/ عکس

مارگارت هر زمان که به طبیعت می‌رود، به دنبال زنبورها می‌گردد و تعدادی از آنها را گرفته و با خود به خانه می‌آورد تا مقداری از سم زنبور را وارد بدن خود کند.

همسر مارگارت از اعتیاد او به نیش زنبورها نگران است و از متخصصان برای درمان او کمک می‌خواهد.

منبع:

ladbible

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر