هواپیمای اسقاطی مرموز کنار یک جاده‌

مسئولان فلوریدا مشغول حل معمای وجود هواپیمای اسقاطی رها شده در کنار جاده «بی کاونتی» در فلوریدا هستند.

هواپیمای اسقاطی مرموز کنار یک جاده‌

نادیا زکالوند: اخیرا دپارتمان پلیس «اسپرینگفیلد» در شبکه‌های اجتماعی خبری از وجود بخشی از یک هواپیمای کوچک منتشر کرد. کابین خلبان، دماغه و پروانه جلوی این هواپیما کنار جاده رها شده بود.

روی بدنه هواپیما علایمی از پارک جانورشناسی «زو ورد؛ ZooWorld» از ساحل پاناما وجود داشت و صندلی‌های آن دارای لوگوهای زرافه بود. اما در تماس با مسئولان پارک زو ورد، آنها به پلیس فلوریدا گفتند که هفته گذشته این هواپیمای اسقاطی را از وسایل موجود در پارک خود دور انداخته بودند.

هواپیمای اسقاطی مرموز کنار یک جاده‌

جادنا ترل، دستیار مدیر «زو ورد» گفت، قبلا این هواپیمای کوچک در پارک «زو ورد» قرار داشت. اما مدتی بعد وسیله‌ای در پارک قرار داده شد تا کودکان بتوانند از آن بالا رفته و بازی کنند و حتی مناسب استفاده معلولان و به‌طور کلی کاربرپسند باشد و به همین دلیل این هواپیما را دور انداخته‌اند.

پلیس بعد از بررسی‌ها متوجه شد، فردی که این هواپیما را در اختیار داشت، آن را به گورستان خودرو و ماشین‌آلات برده بوده است. اما از آنجایی‌که مواد بدنه قسمت جلویی این هواپیما در شب می‌درخشند و مسئول این گورستان نمی‌توانسته آن را در آنجا نگهداری کند، فقط قسمت انتهایی هواپیما را که درخشان نبوده است در گورستان نگهداشته است.

هواپیمای اسقاطی مرموز کنار یک جاده‌

پلیس فلوریدا اکنون در تلاش است بفهمد قسمت جلویی این هواپیما چگونه از جاده «بی کاونتی» در فلوریدا سر درآورده است.

منبع:

upi

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر