دوئل ایران و اسرائیل بعد از ترور اسماعیل هنیه /عده ای می دانستند هنیه کجا ساکن است و در کدام طبقه /باید به نفوذها و باگ های امنیتی بپردازیم

اردستانی گفت: در ترور شهید هنیه به نظر می رسد رژیم صهیونیستی و آمریکا با هم هماهنگ بودند و در فاصله هفت، هشت ساعت در لبنان، عراق و ایران این کار را انجام دادند؛ یعنی می‌خواستند به ایران پیام دهند شما که مادر جبهه مقاومت هستید، بدانید سوراخ و باگ‌های زیادی در نظام امنیتی‌تان وجود دارد.

دوئل ایران و اسرائیل بعد از ترور اسماعیل هنیه /عده ای می دانستند هنیه کجا ساکن است و در کدام طبقه /باید به نفوذها و باگ های امنیتی بپردازیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره ترور اسماعیل هنیه در تهران، گفت: این اتفاق یا فاجعه، رخدادی غمناک و یک دوئل بین ایران و رژیم صهیونیستی است. اینکه اسرائیل در مرکز ایران می‌آید، یک ترور دولتی و سیاسی محسوب می شود و از منظر حقوق  و نظام بین‌الملل محکوم است، اما چون اسرائیل فرزند لوس دنیای سلطه گر غرب است و فرزند ناخلف آمریکا است، تمام قواعد بین‌المللی زیر پا می‌گذارد.

وی در گفتگو با جماران، ادامه داد: به طور کلی اسرائیل می‌خواهد به ایران بفهماند که من قادر هستم هر رهبری را در هر مکانی ترور کنم و قدرت بازدارندگی ایران را ضعیف نشان می‌دهد. 

بخشایش اردستانی با اشاره به وجود باگ نفوذی اطلاعاتی گفت: این ترور وجود باگ و نفوذی که در نظام اطلاعاتی، انتظامی و امنیتی ما وجود دارد را نشان می‌دهد. حتما باید ما به این موضوع رسیدگی کنیم، یعنی قبل از اینکه به معلول بپردازیم که اسماعیل هنیه شهید شد و چه آثاری دارد، باید به باگ‌ها، سوراخ‌ها و نفوذهای امنیتی خودمان بپردازیم که چرا و از کجا به مشکل می خوریم. 

وی اضافه کرد: به طور مسلم عده‌ای از قبل می‌دانستند که آقای هنیه وقتی می‌آید کجا ساکن می‌شود و در کدام طبقه قرار می‌گیرد. این‌ها طبیعی است که افرادی به آنها اطلاعات داده باشند و طبیعی است که اسرائیل در ایران و تهران نیروهای زیادی داشته باشد و نظام اطلاعاتی ما باید به این باگ، نفوذ و ناتوانی رسیدگی کند و کسانی را که مسئول هستند را محاکمه کند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص شهادت اسماعیل هنیه، افزود: شهادت آرزوی ایشان و فرزندان اسماعیل هنیه بوده و به فرزندان و خواهرشان ملحق می‌شوند. افرادی چند هفته پیش زیر بمباران به شهادت رسیدند، اما از خون ایشان افراد دیگری بلند خواهند شد و افرادی هستند که جای ایشان را پر کنند و مطمئن هستم که این خون هدر نمی رود، اما ایران باید که بازدارندگی و اقتدار خودش را نشان دهد . ع

اردستانی در خصوص پاسخ ایران به ترور صورت گرفته در تهران گفت: زمانی که ایران به اسرائیل در مقابل حمله آنان به کنسولگری پاسخ مناسبی می‌دهد باید در این مقطع زمانی باز پاسخ مناسبی بدهد. این پاسخ یا این است که ما بعضی از شخصیت‌های اسرائیلی را ترور کنیم که راهی نیز غیر از این نیست یا اینکه باز در حد وسعت بیشتری نسبت به قبل ( چه سطح کیفی و چه کمی ) وعده صادق را اجرایی کنیم.

وی با تاکید بر همکاری آمریکا با اسرائیل در این ترور، گفت: در ترور شهید هنیه به نظر می رسد رژیم صهیونیستی و آمریکا با هم هماهنگ بودند و در فاصله هفت، هشت ساعت در لبنان، عراق و ایران این کار را انجام دادند؛ یعنی می‌خواستند به ایران پیام دهند شما که مادر جبهه مقاومت هستید، بدانید سوراخ و باگ‌های زیادی در نظام امنیتی‌تان وجود دارد. حالا لابد آمریکا نیز مانند دفعات قبل شروع به فرستادن واسطه می‌کند که سطح تنش را محدود کنید، سطح تنش را گسترده نکنید با اسرائیل نجنگید و اگر جنگیدید ما مجبور هستیم کنار اسرائیل قرار بگیریم. 

نماینده اردستان خاطر نشان کرد: در این شش ماهی که اسرائیل و غزه جنگیدند؛ به طرق مختلف، امتحان کردیم و امتحان پس دادیم و دیدیم که آنها چگونه عمل می‌کنند و ما چگونه عمل می‌کنیم. بنابراین به روش قبلی اگر عمل کنیم و موشک‌های زیادی را به سمت اسرائیل حرکت دهیم  اتفاق خاصی نمی‌افتد و اگر هم بیفتد اشکال ندارد، اما مشکل اینجاست که برخی از کشورهای عربی به اسرائیل کمک می‌کنند و این باعث تأسف است.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان