قیمت جدید دام زنده اعلام شد/ جزییات تغییر قیمت

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عشایر گفت: برآوردها حاکی از آن است که امسال با اجرای ۳ میلیون راس تولید قراردادی دام، تولید گوشت ۲۷ هزار تن افزایش یابد.

قیمت جدید دام زنده اعلام شد/ جزییات تغییر قیمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فضل خرم، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عشایر گفت: بر اساس آخرین پیگیری‌ها در خصوص دومین مرحله تولید قراردادی دام عشایر، معاونت بازرگانی پشتیبانی امور دام اعلام کردند که نامه آن را برای مطرح شدن در هیئت مدیره پشتیبانی امور دام زدند که با تصویب در هیئت مدیره اجرا می شود.

به گفته او، امسال تولید قراردادی دام عشایر در 3 میلیون راس اجرا می شود که 1.5 میلیون راس در ازای 150 هزار تن نهاده دامی مربوط به تابستان و 1.5 میلیون راس در ازای 150 هزار تن نهاده دامی مربوط به آذرماه است. گفتنی است به ازای هر راس دام 100 کیلو نهاده در تولید قراردادی در اختیار عشایر قرار می گیرد.

خرم ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که با اجرای 3 میلیون راس تولید قراردادی دام، تولید گوشت عشایر با افزایش حداقل 27 هزار تنی از  195 به 222 هزار تن برسد که این امر در تعدیل و تنظیم بازار گوشت اثرگذار است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی عشایر دامداران متحرک گفت: هم اکنون 350 هزار راس دام عشایر با نرخ حاشیه بازار 280 تا 300 تومان در حال عرضه است.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان