خبرنگار سمبل آگاهی بخشی و حق طلبی است

استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه گفت: خبرنگار سمبل آگاهی بخشی و حق طلبی است. او با تعهد به حقیقت، نگاه دقیق و قلم روشن، نور دانایی و حقیقت را در جامعه می گستراند

خبرنگار سمبل آگاهی بخشی و حق طلبی است

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین استان چهارمحال وبختیاری، متن پیام غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال وبختیاری به شرح ذیل می باشد: 

بسمه تعالی

«اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»
رهبر معظم انقلاب  22 آبان 1380

خبرنگار سمبل آگاهی بخشی و حق طلبی است. او با تعهد به حقیقت، نگاه دقیق و قلم روشن، نور دانایی و حقیقت را در جامعه می گستراند و از حریم مقدس راستی و درستی دفاع می‌کند. بی‌شک حرفه‌ی خبرنگاری جز عشق به حق‌طلبی و عدالت گستری نیست.

خبرنگار باید با وجدان بیدار خویش از انحراف و ناراستی جلوگیری کند و نگذارد جامعه فریب سیاه نمایی‌ها را خورده و روح ناامیدی در بطن آن رسوخ کند.

 در آستانه هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، تلاش‌ها و زحمات فعالین این عرصه را ارج می‌نهم.

بدون شک تلاش شما خبرنگاران صدیق در احیای امید در بطن جامعه، تحقق جهاد تبیین و انعکاس خدمات و انتقال گفتمان دولت شهید رئیسی عزیز به مردم در پیشگاه الهی ماجور خواهد بود.

امید که ایزد منان، شما پرچمداران جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی را که مجاهدانه در برابر پمپاژ دروغ و یأس آفرینی رسانه های استکباری ایستاده اید و از حریم فکری و ذهنی مردم پاسداری می کنید، به توفیقات عالیه برساند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان