درخشش بانوان خوزستانی‌ در مسابقات پرس‌سینه باشگاه‌های کشور

بانوان خوزستانی در مسابقات قهرمانی پرس‌سینه باشگاه‌های کشور با درخشش خود به ۲ کاپ تیمی و ۱۴ مدال رنگارنگ دست یافتند.

درخشش بانوان خوزستانی‌ در مسابقات پرس‌سینه باشگاه‌های کشور

به گزارش خبرآنلاین از اهواز،مسابقات قهرمانی پرس سینه بی لوازم بانوان باشگاه‌های کشور دیشب در شهر لاهیجان به پایان رسید. 300 ورزشکار در این دوره از مسابقات با هم به رقابت پرداختند که در پایان نیز دختران خوزستانی خوش درخشیدند و به 2 کاپ تیمی و 14 مدال رنگارنگ دست پیدا کردند.

تیم خوزستان در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب مقام سوم تیمی، در مستر یک به عنوان قهرمانی و در رده نوجوانان جایگاه چهارمی کشور را به دست آورد.

شوکت سالاری در مستر یک منفی 76 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد، رعنا عیسوند طلای رده سنی نوجوانان در منفی 84 کیلوگرم را به دست آورد و زینب نصاری در منفی 76 کیلوگرم مدال طلای رده سنی جوانان را تصاحب کرد.

همچنین زهرا دیوانی در منفی 69 کیلوگرم مستر یک به نشان برنز دست یافت، فاطمه ناصری در رده سنی نوجوانان مدال نقره 69 کیلوگرم را به دست آورد و عاطفه مرداسی در رده سنی بزرگسالان منفی 76 کیلوگرم به مدال نقره رسید.

خجسته نیا در دسته وزنی 69 کیلوگرم مستر 2 به مدال نقره رسید، مرجان جهانبخشی به نشان طلای رده سنی جوانان دسته وزنی 57 کیلوگرم دست یافت و سحر محبعلی در رده سنی بزرگسالان وزن 52 گیلوگرم‌ به مقام پنجمی رسید.

مقدسه شمس در رده سنی نوجوانان و مرجان جهانبخشی در رده سنی جوانان مدال طلا و زهرا احمدزاده در رده سنی جوانان و نرگس کشوری در دسته مستر یک به مدال نقره دست یافتند، افسانه مقصودی در وزن مثبت 84 کیلوگرم بزرگسالان مدال طلا را تصاحب کرد و فاطمه موسوی در مستر یک به مدال نقره رسید.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان