گزارش فرمانده بلندپایه سپاه از افزایش توان رزمی دفاعی نیروی دریایی سپاه/ برخی دشمنان انقلاب اسلامی دریاپایه هستند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه دریا محیطی راهبردی برای امنیت کشور است، تاکید کرد: توان رزمی دفاعی نیروی دریایی سپاه با تولید انواع شناورها و تسلیحات راهبردی افزایش چشمگیری دارد.

گزارش فرمانده بلندپایه سپاه از افزایش توان رزمی دفاعی نیروی دریایی سپاه/ برخی دشمنان انقلاب اسلامی دریاپایه هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دریادار دوم علی هاشمی در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه دفاعی در منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماهشهر اظهار کرد: برخی دشمنان انقلاب اسلامی دریاپایه هستند و در محیط راهبردی محیط دریا و اقیانوس حضور دارند.

بنابر روایت ایرنا، وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی نبرد را به دریا کشاندند تا مسیر صادرات نفت از طریق دریا را قطع کنند و فکر می کردند که این اقدام باعث فلج شدن اقتصاد جمهوری اسلامی می شود.

هاشمی گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران از زمان تشکیل با هدف حفاظت از ذخایر دریایی و بخصوص آبهای سرزمینی با نیروی دریایی دشمن در نبرد است و در این راه شهدای بزرگواری تقدیم انقلاب شده است.

وی افزود:ماموریت سپاه پاسداران با قایق‌های کوچک آغاز شد و تاکنون رشادت‌های رزمندگان در خاطره مستکبران عالم قرار دارد.

فرمانده منطقه سوم امام حسین(ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به ارتقاء توان رزمی دفاعی نیروی دریایی سپاه با تولید انواع شناورها و تسلیحات راهبردی افزود: ناو ابومهدی المهندس یکی از دستاوردهای دفاعی نیروی دریایی است که با اتکا به توان و تخصص نیروهای داخلی ساخته و عملیاتی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به الهام گرفتن نیروهای محور مقاومت از نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی بخصوص آمریکا در دریا اظهار کرد: نیروهای انصارالله یمن در نبرد حق علیه باطل در دریا دشمنان خود و بخصوص اقتصاد رژیم صهیونیستی را فلج و از کار انداخته‌ است.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر