پهنای باند اینترنت مخابرات در روستاهای شهرستان بیجار ۲۰۰ درصد افزایش یافت

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات چهار مرکز روستایی شهرستان بیجار با هدف بهبود کیفیت و عملکرد سرویس های مبتنی بر دیتا ۲۰۰درصد ارتقا یافت.

پهنای باند اینترنت مخابرات در روستاهای شهرستان بیجار 200 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، آزاد حکمت در این باره اظهار کرد: توسعه و تقویت پهنای باند اینترنت مخابرات، شرایط دسترسی سریعتر مشتریان به محتواهای موجود در فضای مجازی ،کاهش ترافیک، بهبود کیفیت و افزایش سرعت در انتقال داده ها را فراهم می سازد.

وی افزود: پهنای باند اینترنت در روستاهای خورخوره ، سیدان ،زاغه فولاد و شرکت راه آهن اسفنجی از توابع شهرستان بیجار با انجام پروژه های زیرساختی و توسعه ایی از 35 مگ به 100 مگ معادل 200 درصد افزایش یافته است.

حکمت بیان کرد: با اجرا و تحقق پروژه‌های مخابراتی در حوزه انتقال ،زیرساخت های لازم برای ارتقای کسب و کارهای آنلاین و بومی ،آموزش ، بهداشت ، فرهنگی در نقاط روستایی فراهم خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه توسعه و ایجاد زیرساخت‌های دیتا در نقاط روستایی می‌توانند از پدیده اجتماعی مهاجرت به شهرها جلوگیری کند تصریح کرد: مخابرات منطقه کردستان در کنار وظایف اصلی خود به برنامه مسولیت‌های اجتماعی در این حوزه توجه و نگاه ویژه ایی دارد که برای تحقق این مهم گام های بلندی برداشته است.

وی با اشاره به نیاز روز افزون مردم به سرویس های مبتنی بر دیتا اعلام کرد: با ایجاد زیرساخت های لازم در حال حاضر49 روستا در شهرستان بیجار تحت پوشش اینترنت پرسرعت مخابرات هستند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر