قیمت طلا تکان خورد/ قیمت جدید طلا امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

قیمت هر اونس امروز با ۰.۰۴ درصد افزایش به ۲۴۳۲ دلار و ۴۱ سنت رسید.

قیمت طلا تکان خورد/ قیمت جدید طلا امروز 22 مرداد 1403

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش رویترز،  قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه تغییر چندانی نداشته است. سرمایه‌گذاران منتظر گزارش تورم آمریکا هستند تا سرنخ‌های بیشتری در مورد سیاست بعدی بانک مرکزی این کشور به دست آید.

قیمت هر اونس امروز با 0.04 درصد افزایش به 2432 دلار و 41 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش 0.05 درصدی به 2472 دلار و 10 سنت رسیده است.

تسنیم نوشت: شاخص قیمت مصرف‌کننده در آمریکا در روز چهارشنبه منتشر می‌شود و احتمالاً حاکی از افزایش 0.2 درصدی قیمت‌ها به صورت ماهانه خواهد بود. بازار در حال حاضر 54 درصد احتمال می‌دهد نرخ بهره فدرال رزرو 50 واحد در اجلاس ماه سپتامبر کاهش یابد.

پایین آمدن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را کاهش داده و تمایل برای خرید آن را بالا می‌برد. حماس در روز یکشنبه از میانجیگران خواست طرحی بر اساس مذاکرات قبلی ارائه دهند و مذاکرات جدیدی برای آتش‌بس آغاز نکنند.

بدین ترتیب در مورد حضور حماس در اجلاس روز پنجشنبه تردید وجود دارد. در میان سایر فلزات گرانبها قیمت نقره با 0.03 درصد کاهش به 27 دلار و 58 سنت رسید. پلاتین هم با یک افزایش 0.19 درصدی 927 دلار و 26 سنت معامله می‌شود.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر