تأمین آب شرب پایدار زائرین اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان کردستان

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: با اقدامی جهادی و طی کمتر از ۳ ماه، پروژه تأمین آب شرب پایدار زائرین اربعین حسینی در مرز باشماق شهرستان مریوان استان کردستان اجرا شد.

تأمین آب شرب پایدار زائرین اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمد فرهاد با بیان این مطلب اظهار کرد: در این پروژه حفر و تجهیز 2 حلقه چاه، اجرای 9.5 کیلومتر خط انتقال، احداث مخزن 500 مترمکعبی، برقرسانی،  اتاقک سرچاهی و ... در نظر گرفته شده که بخشی از این پروژه همچنان در حال اجرا است.

وی افزود: با اجرای این پروژه در مجموع 67 لیتر بر ثانیه ظرفیت آبرسانی ایجاد می شود که خوشبختانه پاسخگوی نیاز زائرین اربعین حسینی است که از این مرز به سمت کربلا تردد می کنند و در مجموع برای اجرای این پروژه آبرسانی 43 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: مهمترین رسالت شرکت آبفا در این ایام، بحث تأمین آب کامل و کافی سالم و بهداشتی برای زائرین و همچنین اجرا و ساماندهی شبکه فاضلاب به نحو شایسته است که در این راستا تدابیر لازم‌ اتخاذ شده است. 

فرهاد خاطرنشان کرد: اجرای شبکه های آب و فاضلاب، توزیع بطری های آب و انجام نمونه برداری از جمله اقداماتی است که با هدف تأمین آب شرب بهداشتی زائرین اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان اجرا می شود.

وی افزود: در بخش ساماندهی فاضلاب نیز خط انتقال به حجم 70 مترمکعب در شبانه روز و به طول 360 متر با هدف جمع آوری فاضلاب سطحی در پایانه مرزی باشماق با احداث 5 منهول با هزینه 1.3 میلیارد تومان اجرا شده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر