اسرائیل دیگر امن و قدرتمند نیست/گالانت امنیت را از آمریکا گدایی می‌کند

یک رسانه صهیونیستی نوشت: اسرائیل قادر به تامین امنیت خود نیست و مجبور هستیم آن را از آمریکا گدایی‌ کنیم.

اسرائیل دیگر امن و قدرتمند نیست/گالانت امنیت را از آمریکا گدایی می‌کند

به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» در گزارشی با اشاره به پیمان های امنیتی پنهان رژیم اشغالگر با برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس، نوشت: اسرائیل دیگر برای کشورهای حاشیه خلیج فارس، منبع قدرت و امنیت نیست.

این رسانه صهیونیستی درباره هراس مقامات صهیونیست از پاسخ ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز افزود: اسرائیل اکنون نه تنها نمی تواند از متحدانش در خلیج فارس حفاظت کند، بلکه خودش نیز نیازمند کمک گرفتن از دیگران برای تامین امنیت است.

یدیعوت آحارنوت، مذاکرات روز گذشته «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا درباره تبعات ترور شهید هنیه را یادآور شد و ادامه داد: در سایه (بی تدبیری) کابینه «بنیامین نتانیاهو»، اکنون اسرائیل مجبور است برای حفظ امنیت خود به آمریکا التماس کند.

به گزارش ایرنا، در پی ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و شهید «فواد شکر» از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

این در حالی است که ترس، وحشت و آشفتگی روانی رژیم صهیونیستی از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید شکر، روز به روز افزایش می‌یابد.

منابع صهیونیستی اعلام کرده اند که بعد از ترور این دو شهید، نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

رسانه‌های صهیونیستی بتازگی با اشاره به قطعی بودن حمله ایران و حزب الله به سرزمین های اشغالی، نوشتند که انتظار این حملات اعصاب و روان صهیونیست ها را به هم ریخته است.

این رسانه ها همچنان در هراس از واکنش ایران و حزب الله هستند، به طوری که رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نوشت: اسرائیل منتظر واکنش ایران و حزب الله به عملیات های ترور «فواد شکر» در بیروت و «اسماعیل هنیه» در تهران است و طبق اعلام منابع آگاه اسرائیلی، جهان عرب از ایران انتظار دارد که واکنش به اسرائیل خفیف باشد، اما مقامات سیاسی و امنیتی اسرائیلی بر این باورند که حزب الله تغییری در طرح خود برای واکنش طی روزهای آتی انجام نداده است. حزب الله شروع کننده خواهد بود و ایران همچنان در حال سبک و سنگین کردن اوضاع است.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر