طرز تهیه دنت بیسکویتی خوش طعم و مجلسی

دنت ها یکی از بهترین گزینه های دسر برای کودکان و یا حتی بزرگسالان می باشد که این دسر در یخچال نگهداری می شود و خنک است. دسر و یا دنت بیسکویتی یکی از ساده ترین دنت ها می باشد که روش تهیه آن در این مطلب قرار دارد.

طرز تهیه دنت بیسکویتی خوش طعم و مجلسی

دنت ها در طعم های مختلفی تهیه می شوند که معمولا از دنت به عنوان دسری متفاوت و خنک استفاده می شود. یکی از خوش طعم ترین دنت ها، دنت بیسکویتی می باشد. در تهیه این دسر همانطور که مشخص است از بیسکویت استفاده می شود که شما به دلخواه می توانید از بیسکویت کاکائویی و یا ساده استفاده نمایید. طرز تهیه دنت بیسکویتی در این مطلب قرار دارد.

از جمله دسر های خوش طعم می توان به کانولی، پارافه موز و پادیشاه سارماسی اشاره کرد. این دسر ها بسیار مناسب وعده هایی مانند عصرانه و میان وعده می باشند زیرا باعث می شود در ادامه روز احساس گشنگی نکنید و سرحال باشید. برای تهیه این دسر ها کافی است تا بر روی لینک های قرار گرفته شده در مطلب کلیک نمایید. در ادامه مطلب روشی ساده را در مورد تهیه دنت بیسکویتی مشاهده خواهید کرد.

دسر دنت بیسکویتی

مواد لازم

  • شیر 1 لیوان
  • بیسکویت پتی بور 4 عدد
  • شکر 2 قاشق غذا خوری
  • خامه صبحانه 2 قاشق غذا خوری
  • نشاسته ذرت 2 قاشق غذا خوری
  • پودر کاکائو 1 قاشق چای خوری
  • وانیل نوک قاشق چای خوری

دسر یا دنت بیسکویتی خوش طعم

طرز تهیه دنت بیسکوییتی، دسری خوش طعم

ابتدا برای تهیه این دنت خوشمزه باید قابلمه ای مناسب را با شیر بر روی حرارت قرار دهید و صبر کنید تا شیر مقداری خنک شود. سپس شکر را به همراه پودر کاکائو و نشاسته ذرت به قابلمه حاوی شیر اضافه کنید و در حد مخلوط شدن هم بزنید.

حالا باید صبر کنید تا مواد مقداری به غلظت برسند و بخار شیر بلند شود. سپس باید بیسکوییت ها را به خوبی با گوشت کوب پودر کنید و به قابلمه اضافه کنید. مجدد به صورت مداوم هم بزنید تا مواد به غلظت مورد نظر شما برسد و بجوشد.

حالا باید حرارت را خاموش کنید تا مواد درون قابلمه مقداری خنک شود. حالا باید خامه را از یخچال خارج کنید و صبر نمایید تا به دمای محیط برسد. پس از رسیدن به دمای محیط باید خامه صبحانه را به همراه وانیل به قابلمه اضافه نمایید و هم بزنید.

طرز تهیه دنت بیسکویتی خوشمزه

هم زدن را تا حدی که مواد به صورت یک دست با هم مخلوط شوند ادامه دهید. این دسر را زمانی که خنک نشده است به صورت کامل در ظروف مورد نظر بریزید و ظرف ها را به مدت 2 الی 3 ساعت درون یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد. سپس با تزئین شکلات و بیسکوییت سرو کنید. نوش جان.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر