فواید ماساژ بادی تو بادی و ممنوعیت های آن

ماساژ بادی تو بادی بسیار ساده است ولی تکنیک های خاصی دارد که باید ان ها را بلد باشند و در غیر این صورت امکان دارد به بدن دیگران آسیب برسانید. در این ماساژ ها تکنیک های ممنوعه ای هست و بهتر است با آن ها آشنا شوید.

فواید ماساژ بادی تو بادی و ممنوعیت های آن

ماساژ بادی تو بادی یکی از ماساژ های خاص می باشد و در آن هر دو فرد ماساژ دهنده و ماساژ گیرنده برهنه اند و با استفاده از روغن های ماساژ به صورت پوست به پوست در تماس می باشند. این نوع از ماساژ ها را تنها برخی از مرکز های حرفه ای انجام می دهد و هدف اصلی این مورد ایجاد احساس خوب و آرامش بیش تر می باشد و با این نوع از ماساژ ها انرژی و جریان خون بهبود پیدا می کند از این رو اگر می خواهید این ماساژ را انجام دهید بهتر است با این مورد و فوایدی که دارد و ممنوعه های آن آشنا باشید.

 ممنوعه های ماساژ بادی تو بادی

آشنایی با فواید و ممنوعه های ماساژ بادی تو بادی

این ماساژ یکی از ماساژ های خاص می باشد و باعث می شود هر دو فری که در این ماساژ ها حضور دارند بدنشان با یک دیگر در تماس باشد. این ماساژ در محیط های حرفه ای انجام می شود و در هر سالنی نمی توانید درخواست این نوع از ماساژ ها را داشته باشید. در واقع در این ماساژ بدن هر دو فرد با یک دیگر در تماس می باشد و همین مورد می تواند تجربه یا حسی بسیار نزدیک با خود به همراه داشته باشد و تاثیرات بسیار خوب و مثبتی را روی سلامت جسمی و روانی افراد داشته باشد. این نوع از ماساژ ها در مراکز درمانی و حرفه ای انجام می شود و افرادی که آموزش دیده اند این کار را انجام می دهند.

در این مدل از ماساژ ها تکنیک های خاصی برای آرام ساختن شما انجام می شود و این مورد ها شامل حرکت های نرم و آرام، فشار های متنوع در بخش های متفاوتی از بدن و حرکت های کششی می باشد. در واقع استفاده از روغن های ماساژ با کیفیت نیز در این زمینه اهمیت دارد و باعث می شود تا این مورد روان تر شده و به کاهش تنش عضلانی نیز کمک خواهد کرد. سایر اهمیت هایی که این ماساژ دارد را برایتان مورد بررسی قرار می دهیم.

آرامش روحی

یکی از ساده ترین مواردی که در این زمینه وجود دارد این است که این ماساژ ها می تواند آرامش های روحی شدیدی را با خودش به همراه داشته باشد و تنش های روحی تان را به شدت کم خواهد کرد. در واقع این مورد به صورت موثر می تواند اضطراب را کم کرده و با تولی هورمون های شادی مانند اندورفین و سروتونین وضعیت روان تان را بهبود می دهد و باعث می شود تا سلامت روان عمومی داشته باشید.

ماساژ با تماس بدنی چیست؟

بالا بردن میزان انعطاف پذیری عضلات

از مهم ترین فوایدی که ماساژ بادی تو بادی دارد این است که می تواند باعث شود تا عضلات شما انعطاف پذیر تر شده و در نهایت به بهبود عملکردی تان کمک خواهد کرد. در این نوع از ماساژ ها فشار ها و حرکت های کششی خاصی انجام می شود و همین موارد می تواند به مفاصل شما کمک کرده و در نهایت با انقباض دادن به عضلات شما می تواند باعث کاهش درد های مزمن شده همچنین می تواند با گسترش دادن دامنه حرکتی تان این مورد را بهبود بخشد. تاثیراتی که این مدل از ماساژ ها دارد می تواند باعث بهبود کیفیت جسمانی شده و در نهایت زندگی بهتری را برایتان به همراه خواهد داشت.

بهبود جریان خون و لنف

این مورد از ماساژ ها باعث می شود تا گردش خون در بدن شما بهبود پیدا کرده و در نهایت باعث می شو تا به لنف ها نیز اکسیژن رسانی بهتر انجام شود و در نهایت سموم راحت تر از طریق پوست شما دفع می شود و شما می توانید به راحتی مواد مضر را از بدن خود دور نمایید و با این مورد به راحتی درد ها و تنش های عضلانی را بهبود می بخشید. همین مورد به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید از بروز ورم های لنفاوی پیشگیری کرده و به راحتی بدن خود را در برابر آسیب ها حفظ کنید.

بالا بردن سیستم ایمنی

ماساژ های بادی تو بادی به شما کمک می کند تا جریان خون بهتر داشته باشید از این رو باید در نظر داشته باشید که جریان یافتن لنف ها در خون باعث می شود تا سیستم ایمنی تان نیز تقویت شده و شما را از بروز انواعی از بیماری های خطر ناک در امان می دارد. همچنین این مورد می تواند استرس را از شما دور کرده و باعث بهبود کیفیت زندگی تان خواهد شد از این رو این ماساژ یکی از بهترین ها در زمینه انواع ماساژ های مفید شناخته خواهد شد.

آشنایی با ماساژ بادی تو بادی

بهبود کیفیت خواب

زمانی که شما از این مورد از ماساژ ها استفاده می کنید باید بدانید که بعد از آرمش و احساسات خوب که از این مورد می گیرید می توانید به راحتی بخوابید و مشکلات خواب شما به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. با این ماساژ هورمون های ملاتونین و سروتونین در شما بهبود پیدا خواهد کرد و این مورد باعث می شود تا شما به خوابی عمیق و با کیفیت دسترسی یابید. خواب خوب نه تنها باعث می شو تا خستگی شما از بین برود بلکه باعث می شود تا شما بتوانید سالم تر بمانید و میزان انرژی شما را در طی روز بیش تر خواهد کرد از این رو اگر ماساژ درمانی  را دوست دارید این مدل از ماساژ ها را در مراکز حرفه ای انجام دهید.

تکنیک های ممنوعه

در این مدل از ماساژ ها تکنیک های ممنوعه ای وجود دارد که باعث می شود تا مشکلات زیادی بین ماساژ دهنده و ماساژ گیرنده ایجاد شود و این مورد ها را باید بلد باشید تا در صورت نیاز بتوانید مشکلات و ممنوعه ها را بیان نمایید و مانع از بروز مشکلاتی مانند سوء استفاده ها شوید.

اولین تکنیک ممنوعه در این زمینه فشار های شدید بر روی عضلات می باشد و اعمال کردن فشار های شدید بر روی عضلات و مفصل ها می تواند تاثیرات بدی را با خودش داشته باشد و آسیب های شدیدی مانند در رفتن و شکستن نیز وجود خواهد داشت و بنابراین باید این مورد را در مکان های حرفه ای و دارای مجوز های رسمی انجام دهید. افرادی که با شما کار می کنند باید دوره های این مورد را دیده باشند.

دومین کار ممنوعه تماس داشتن با بخش های خصوصی بدن می باشد و باید در نظر داشته باشید که این نوع از ماساژ ها با رعایت حریم شخصی و بدون مشکلی در این زمینه باید انجام شود از این رو اگر احساس کردید که حریم شخصی تان رعایت نمی شود باد این مورد را گزارش کرده و مانع از ادامه دادن کار شوید. این مدل از تماس ها نه تنها از نظر اخلاقی درست نمی باشد بلکه می تواند روابط نا درست میان ماساژور و درمان جو را نیز به خطر بیندازد و آسیب های جبران نا پذیری به شما وارد خواهد شد از این رو اگر این مورد را احساس کردید باید از ادامه دادن ماساژ خودداری کنید.

ماساژ خاص

از دیگر نشانه هایی که می توانید تکنیک ممنوعه آخر را تشخیص دهید این است که فردی که شما را ماساژ می دهد از حرکت های ناگهانی و شوک دهنده استفاده می کند. در واقع این مدل از حرکات در این نوع از ماساژ ها ممنوعه اعلام شده است و این مورد می تواند باعث ترس و شوک و ناراحتی و آسیب های جسمانی شود. این حرکت ها ناراحتی های شدید عضلانی را نیز بوجود می آورد از این رو در این زمینه سعی کنید اعتراض کرده و مانع از آسیب دیدن بدن خودتان شوید. اگر از این مطلب رضایت داشتید در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های ماساژ سر و ماساژ رحم اطلاعاتی در مورد  آن ها بدست آورید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر