توضیحات پلیس درباره حادثه خیابان استخر/ عکس

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اکنون در محدوده شمال به جنوب و جنوب به شمال خیابان استخر تردد وسایل نقلیه ممنوع است.

توضیحات پلیس درباره حادثه خیابان استخر/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حادثه زنجیره‌ای تریلر با 11 خودرو در خیابان استخر پایتخت، بدلیل بی‌احتیاطی راننده رخ داده که منجر به جان باختن یک زن و مصدومیت چهار نفر دیگر شد و براثر این تصادف پنج خانواده درگیر سهل‌انگاری این راننده شده‌اند.

بنابر گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران، سرهنگ احسان مومنی روز پنجشنبه افزود: این حادثه حدود ساعت هفت صبح امروز در مسیر شمال به جنوب خیابان استخر به وقوع پیوسته است. یک دستگاه تریلر با 11 خودرو سواری که در خیابان استخر تهران پارک بوده‌اند، برخورد کرد.

وی اظهار کرد: پس از برخوردهای سهمگین، این کامیون بی‌احتیاط به حرکت خود ادامه داده و پس از انحراف به راست، وارد پیاده‌رو شده و پس از شکستن چند اصله درخت و برخورد با یک باب مغازه و یک منزل مسکونی بالاخره پس از وارد آوردن خسارت مالی زیاد به اماکن و خودروها متوقف شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محل حادثه افزود: اکنون در محدوده شمال به جنوب و جنوب به شمال خیابان استخر تردد وسایل نقلیه ممنوع است.

توضیحات پلیس درباره حادثه خیابان استخر/ عکس

اعزام 6 دستگاه آمبولانس به محل تصادف زنجیره‌ای مرگبار تریلر

سازمان اورژانس استان تهران نیز اعلام کرد: یک مورد تصادف زنجیره‌ای در خیابان استخر به مرکز ارتباطات راهبری و هدایت عملیات اورژانس استان تهران گزارش داده شد. به دنبال اعلام حادثه در خیابان استخر 6 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه خودروی پشتیبان عملیات و ٣ دستگاه خودروی فرماندهی عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

براساس اعلام این سازمان، در این حادثه یک دستگاه تریلر که بار سنگ ساختمانی را حمل می‌کرده در حرکت بوده اما به دلایل نامشخصی با چندین دستگاه خودرو تصادف و در ادامه هم با چند مغازه، تیر برق و درخت برخورد کرده است.

این حادثه چهار مصدوم و یک نفر جان باخته بر جای گذاشت، مصدومان حادثه بعد از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان‌های تهرانپارس و شهدای تجریش  انتقال یافتند.

توضیحات پلیس درباره حادثه خیابان استخر/ عکس

توضیحات پلیس درباره حادثه خیابان استخر/ عکس

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر