مدل پرده دبل شید با طرح های شیک و خاص

مدل پرده دبل شید ۲ لایه جداگانه دارد که لایه اول بعنوان لایه اصلی به شمار رفته و باعث جذاب تر و زیباتر شدن پرده می گردد، همچنین لایه دوم نیز که لایه بالایی است نقش کنترل و تنظیم نور و گرما، و نیز ایجاد حریم خصوصی را برعهده دارد. در این مطلب تصاویر شیک و متنوعی از مدل پرده دبل شید شیک را در اختیارتان قرار می دهیم.

مدل پرده دبل شید با طرح های شیک و خاص

پرده دبل شید و یا همان پرده های دو مکانیزه، نوعی از پرده ها می باشند. که در آن ها 2 پرده به طور جداگانه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و به بیانی مکمل هم می باشند. در مدل پرده دبل شید، پرده ها توسط زنجیر و مکانیزم مخصوص در جهت بالا و پایین حرکت می کنند. که پرده شید، به پرده زیرین گفته می شود. انواع پرده دبل شید وجود دارند که از متریال پلی استر تولید گردیده اند. و می توانند حالت سایه به وجود آورده و از دید خارجی جلوگیری نمایند. متریال به کار رفته در پرده ای رویی اغلب حریر و تور می باشد. که دارای تنوع بالایی از رنگ و طرح است. در این مطلب ایده هایی زیبا و شیک از مدل پرده دبل شید را در اختیارتان قرار می دهیم.

ایده هایی زیبا از مدل پرده دبل شید

انواع مدل پرده دبل شید +مکانیزه و ویژگی های آن

پرده دبل شید که انتخاب مناسبی برای نقاط مختلف منزل از جمله اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی و حتی محیط کار می باشد. دارای تنوع زیادی بوده و از محبوب ترین نوع پرده ها به شمار می رود. این نوع پرده ها طراحی منحصر به فرد و یکسری تجهیزات خاص دارند. که باعث شده تا به عنوان یک انتخاب ایده آل و دلخواه شناخته شود. این پرده دارای 2 لایه همراه بافت گوناگون می باشد که مجاز می کند تا به صورت مجزا با یکدیگر ترکیب گردند، و فوایدی مانند ایجاد حریم خصوصی در اتاق، کنترل و تنظیم میزان نور ورودی و نیز زیبایی و جذابیت فضا اعم از خانه، محیط های کاری و … می گردد. هدف از کنترل نور به این صورت است که یکی از لایه های پرده را باز و یا بسته نموده و نور را به شکل و اندازه ای که می خواهید، تنظیم می نمایید. قابل به ذکر است که با استفاده از پرده های دبل شید، می توانید در مقابل اشعه زیبان بار «UV» جلوگیری نماید و از صدمه به مبل و دیزاین موجود و سوزش آنها مانع شود.

مدل پرده دابل شید و یا همان پرده دو مکانیزه

مدلهایی لوکس از پرده دبل شید

مدلهایی زیبا و شیک از پرده دبل شید

مدل پرده دبل شید ساده : این مدل پرده از رنگ و طرح ساده ای برخوردار می باشد که با انواع طراحی و دکوراسیون داخلی هارمونی تناسب دارد. این مدل پرده ها قابلیت ست شدن آسان به شکل چند رنگ و یا تکرنگ با سبک های دیزاین مختلف را دار است.

مدل پرده دبل شید مخمل دوزی : این مدل از پردهدبل شید که به مدل گلدوزی و یا خامه دوزی نیز شناخته می شود، یکی از انواع مدل پرده های شیک که به واسطه گلدوزی های جذاب و کار دست حسابی موجب زیبایی فضا می شوند. در کنار وجود گلدوزی های زیبا، این مدل پرده بسیار لطیف و نرم است .

مدل پرده دبل شید دانتل : یکی دیگر از انواع پرده دبل شید، مدل پرده دانتل می باشد که نور را کنترل کرده و یکسان و متناسب نور را به همه قسمت های فضا پخش می کند. اگر دکوراسیون خانه کوچک را می خواهید انجام دهید، پیشنهاد ما انتخاب این مدل پرده ها است که به طور کلی انتخاب خوبی برای فضاهای کم نور و کوچک به شمار می رود.

مدل پرده دبل شید چاپی: این نوع پرده همانطور که از نام آن مشخص است، طرح های چاپی زیبا با تنوع بالا را دارد که در صورت انتخاب و استفاده از آن در دیزاین منزل و یا حتی دفتر کار و … می توانید عناصر زیبا و جذابیت را بیفزایید. می توانید بر اساس سلیقه و دلخواه خود آن را انتخاب کنید، حتی امکان سفارش آن به طرح دلخواه وجود دارد.

مدل پرده دبل شید تور کتان : مدل پرده نامبرده پوششی از متریال تور کتان دارد که باعث می شود تا میزان گرما را کنترل و تنظیم نماید، همچنین قابلیت تنظیم و کنترل میزان نور را دارد. همچنین فضا را جذاب تر و زیباتر می کند.

ایده هایی خاص و زیبا از مدل پرده دبل شید

پرده دبل شید چه ویژگی هایی دارد و مناسب چه خانه هایی است؟

در بالاتر به برخی از ویژگی های پرده دبل شید اشاره کردیم، اما این نوع پرده یک پرده زیبا و جدید با ویژگی زیبایی و جذابیت توام با مدرن بودن است که ویژگی های به همین موارد خلاصه نمی شود. اصلی ترین ویژگی آن دومکانیزه بودن آن است که بر همین اساس به آن پرده شب و روز نیز گفته می شود. پرده دبل شید انتخاب خوبی برای دکوراسیون خانه های آپارتمانی با متراز پایین به شمار می رود که اغلب در این خانه ها فضای پذیرایی با فضای آشپزخانه ترکیب گردیده اند و نورپردازی خانه به وسیله پنجره های موجود در آشپزخانه انجام می شود. بنابراین شما می توانید با استفاده از مدل پرده دبل شید در آشپزخانه که یک انتخاب مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه محسوب می شود، بتوانید پذیرایی را نیز زیبا کرده و دکوراسیون پذیرایی دلخواهی را رقم بزنید.

با در نظر گرفتن این موارد، مدل پرده های دبل شید می توانند کیفیت زندگی را بالا برده و در کنار زیباتر کردن محیط به کاربردی بودن بیشتر آن نیز منجر شود.

مدل پرده دابل شید با ویژگی تنظیم و کنترل نور و گرما و ایجاد حریم خصوصی

مدلهایی جدید از پرده دبل شید

مدل پرده دبل شید و متریال به کار رفته

پرده دبل شید از چه متریالی ساخته شده است؟

قطعا همانطور که انواع مدل پرده دبل شید تولید و به بازار عرضه می گردد، از طرح، سبک و رنگ و متریال های مختلف و متفاوتی برای تولید آن استفاده می شود تا این متنوع بودن را ممکن سازد. تورهای مختلف ساده، مدرن، کلاسیک و غیره متریال های به کار رفته در تور پرده دبل شید هستند. برای آستر این پرده نیز از متریال پارچه شید بهره گرفته شده که با در نظر گرفتن سلیقه، طراحی و دیزاین فضای موجود از نوع ساده و یا طرح دار آن بهره ببرید.

مدل پرده دابل شید با ویژگی تنظیم و کنترل نور و گرما و ایجاد حریم خصوصی

دو مکانیزه بودن به شما این امکان را می دهد تا در موقع روز تور را پایین بیاورید و بیشترین میزان نور را نصیب خانه نمایید، البته رد صورت تمایل و نیز موقع شب و تاریکی نیز آستر آن که از متریال شید است را پایین بیاورید و حریم خصوصی مورد نظر را ایجاد کنید.

مدل پرده دبل شید و متریال به کار رفته

مدل پرده دبل شید برای آشپزخانه

مدل پرده دابل شید و یا همان پرده دو مکانیزه

انواع پرده دبل شید سازگار با سبک های دکوراسیون مختلف

  پرده دبل شید و ویژگی های آن   انواع پرده دبل شید سازگار با سبک های دکوراسیون مختلف  مدل پرده دبل شید و متریال به کار رفته  مدل پرده شیک و زیبا برای پذیرایی

پرده دبل شید و ویژگی های آن

ایده هایی جذاب از مدل پرده دبل شید

پرده دبل شید و ویژگی های آن

مدل پرده دابل شید و یا همان پرده دو مکانیزه

مدل پرده دبل شید و متریال به کار رفته

مدل پرده دابل شید با ویژگی تنظیم و کنترل نور و گرما و ایجاد حریم خصوصی

پرده دبل شید و ویژگی های آن

تنوع بالایی از پرده های دبل شید از نظر طرح، سبک و متریال و رنگ وجود دارند که سلیقه و نیز دکوراسیون منزل شما اولویت و معیارهای اصلی این انتخاب هستند. ولی در رابطه با انتخاب رنگ گرده به صورت کلی می توان برترین رنگهای پیشنهادی را رنگ های سرمه ای، قهوه ای تیره و سیاه دانست، زیرا غیر از زیبا بودن بهتر نقش خود یعنی همان کنترل و تنظیم نور و گرما را انجام می دهند. از سوی دیگر با انتخاب پرده هایی با این رنگ ایمنی و حریم خصوصی فضا افزایش یافته و تناسب بیشتری با دکوراسیون مدرن دارند. چنانچه علاقه مند به اینچنین رنگ های تیره و فضاهای کم نور و دلگیرتر نیستید، گزینه های رنگ کرم، زرد، آبی فیروزه ای، بنفش روشن، سبز درباری، زرشکی و طوسی مناسب می باشند. پس بهتر است پیش از انتخاب به تمامی جوانب علاوه بر سلیقه و زیبایی پرده دقت نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان