عدم وجود مسجد در ۴۳ نقطه جمعیتی شهر کرمان

در نشست هماهنگی برگزاری هفته جهانی مسجد اعلام شد: ۴۳ نقطه در شهر کرمان وجود دارد که فاقد مسجد است.

عدم وجود مسجد در 43 نقطه جمعیتی شهر کرمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛  نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت هفته جهانی مسجد، در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تشکیل شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی برگزاری مراسم؛ تاکید شد: در هفته جهانی مسجد باید مساجد تراز اسلامی معرفی و از کنش‌گران مسجد تجلیل شود.

راه‌اندازی هسته‌های ازدواج به منظور ترویج ازدواج آسان، راه‌اندازی و تجهیز خانه‌های خلاق برای کودکان در مساجد، ترغیب جوانان به مساجد از تریبون نمازجمعه از جمله مسائل  پیشنهاد شده در این جلسه بود که بر آن تاکید شد.

شبستان نوشت ؛ همچنین در این نشست اعلام شد: بر اساس آسیب شناسی انجام 43 نقطه از شهر کرمان فاقد مسجد و پایگاه مقاومت است که باید تدبیری اندیشیده شود زیرا در ساخت شهرک‌های جدید بعضاً مسجد پیش‌بینی نشده است.

در ادامه این نشست مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همایش روز جهانی مسجد امسال در پنج هزار نقطه از کشور برگزار می‌شود.

سرهنگ مجید سعادت افزود: این مراسم در 24 نقطه از استان به طور همزمان در 30 مرداد برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد:  علاوه بر این بزرگداشت هفته جهانی مسجد در 265 نقطه از استان برگزار خواهد شد و از 97 نفر از فعالین مساجد اعم از امام جماعت، کانون فرهنگی هنری، پایگاه که توسط ائمه جمعه شناسایی شدند، تجلیل می‌شود.

سعادت گفت : 15 نفر فعال منتخب مساجد به صورت کشوری تجلیل می‌شوند و عصر امروز نیز 97 نفر فعال استانی مساجد به مسجد مقدس جمکران اعزام می‌شوند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان