بیش از ۱۹هزار میلیاردریال ارزش افزوده به شهرداری‌ها پرداخت شد

مدیرکل امور مالیاتی قزوین از پرداخت بیش از ۱۹ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال به شهرداری ها، دهیاری ها و امور عشایر استان در سال جاری از محل ارزش افزوده خبر داد.

بیش از 19هزار میلیاردریال ارزش افزوده به شهرداری‌ها پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سید محمود موسوی صانع، مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین ضمن اعلام آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار 1403، به تشریح جزئیات تخصیص عوارض این مالیات در 5 ماهه نخست سال جاری پرداخت.

موسوی صانع با اشاره به رشد 58 درصدی سهم شهرداریها و دهیاریها از محل عوارض ارزش افزوده استان، گفت: "در 5 ماهه نخست سال جاری، مبلغ 1967 میلیارد تومان از محل عوارض ارزش افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و امور عشایر استان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه مالیات‌های وصول شده در راستای توسعه زیرساخت‌ها، بهبود خدمات عمومی و ارتقای سطح زندگی شهروندان هزینه می‌شود، تصریح کرد: سه هزار و 720 میلیارد ریال از محل ارزش افزوده استان نیز به بخش بهداشت و 590 میلیارد ریال نیز به بخش ورزش تخصیص داده شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین ضمن تاکید بر اهمیت پرداخت به موقع مالیات‌، به مودیان استان توصیه کرد:مودیان مشمول مالیات بر ارزش افزوده مکلف هستند تا پایان مرداد ماه نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار و پرداخت مالیات و عوارض متعلقه خود اقدام کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان