واکنش یک نماینده به دخالت رئیس مجلس در انتخاب وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم/ قالیباف به هیچ عنوان سهم خواهی نکرده است

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: پزشکیان به کارآمدی و به همه جریانات توجه کرده است و اگر کارآمدی شکل بگیرد، آنقدر سایه گسترده‌ای دارد که بقیه را تحت شعاع قرار می‌دهد.

واکنش یک نماینده به دخالت رئیس مجلس در انتخاب وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم/ قالیباف به هیچ عنوان سهم خواهی نکرده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر و عضو کمیسیون کشاورزی، در خصوص وفاق ملی که این روزها نماد دولت چهاردهم شده است، گفت: دکتر پزشکیان با معرفی کابینه ثابت کردند که وفاق ملی از نظر ایشان شعار نیست بلکه واقعا شعور است و همه تلاش خودشان را برای تحقق این امر کردند.

وی در گفتگو با جماران، ادامه داد: هر چه زمان بیشتر بگذرد این وفاق بیشتر شکل می‌گیرد البته مجلس هم اگر به این جمع‌بندی برسد که این وفاق واقعی بوده که تا این لحظه نیز رسیده است حتما مجلس بیشتر از قبل استقبال می‌کند و زمان به نفع وفاق خواهد بود. همانطور که از اول دولت تا امروز این اتفاق افتاده و در معرفی کابینه ایشان توانست این را اثبات کند.

عضو کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه تضارب آرا همیشه خوب بوده است، گفت: وقتی ویژگی‌ها و معیارها برای شما مشخص شد و تخصص و کارآمدی برای شما مهم بود؛ این ارجح است تا نگاه سیاسی. اگر چه وزرا باید سیاسی باشند اما کارآمدی ارجح است. دکتر پزشکیان به کارآمدی و به همه جریانات توجه کرده است و اگر کارآمدی شکل بگیرد، آنقدر سایه گسترده‌ای دارد که بقیه را تحت شعاع قرار می‌دهد. 

آزادی خواه در خصوص مطرح شدن نقدهایی مبنی بر اینکه قالیباف در انتخاب وزرا دولت پزشکیان دخالت داشته است، گفت: قالیباف به عنوان دوست و همکار آقای پزشکیان مورد مشاوره قرار گرفته اما سهم خواهی به هیچ عنوان نبوده و نیست.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان