قرارگاه‌های مسجدمحور در استان سمنان فعال شد

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از فعال شدن قرارگاه‌های مسجدمحور در این استان خبر داد.

قرارگاه‌های مسجدمحور در استان سمنان فعال شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سردار منصور شوقانی اظهار کرد: در 21 اوت 1969 مصادف با 31 مرداد 1348 آتش زدن مسجدالاقصی که قبله اول مسلمین جهان است به دست صهیونیست کافر انجام شده است و این روز را که با عنوان «روز جهانی مسجد» نام‌گذاری شده است؛ مسلمین جهان گرامی می‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه 31 مردادماه 1403 با نگاه بر اینکه مسجد به‌عنوان قلب تپنده حیات مسلمین جهان است و پیوند بین آسمان و زمین و رشد و تکامل همه انسان‌های آزادی‌خواه در مسجد محقق می‌شود، گوش به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای(مدظله العالی) که فرموده‌اند ارتباطتان را با مسجد روز به روز بیشتر کنید؛ ویژه برنامه‌هایی تهیه و تدارک دیده می‌شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس در مسجد توجیه و از مسجد اعزام و پیکرهای مقدس شهدا را به مسجد انتقال می‌دادند، عنوان کرد: مسجد به‌عنوان یک پایگاه معنوی جایگاهی ویژه دارد و از این روی در استان سمنان با محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان قرارگاه‌های مسجدمحور فعال شده است.

شوقانی بیان کرد: در محلات فعالیت‌هایی با حضور ائمه جماعات مساجد؛ قرارگاه‌های محله محورِ مسجد محور در ابعاد مختلف و با مدیر اجرایی این محله‌ها که فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج هستند در عرصه تزکیه، تعلیم و تربیت، فرهنگی و هنری، امنیت اجتماعی پایدار، اقتصاد مقاومتی، عرصه‌های اشتغال آفرینی، محرومیت‌زدایی و کمک مؤمنانه برای زمینه‌سازی تحقق جامعه اسلامی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: راهبرد اصلی این است که در عرصه‌های 313 گانه قرارگاه‌های مسجدمحور در استان سمنان بحث توانمندسازی، شبکه‌سازی، جوان‌سازی و فرهنگ‌سازی عملیاتی شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: تجلیل از فعالان عرصه مسجد، دومین همایش ملی تکریم و تجلیل از مؤثران و فعالان مساجد در کل کشور در 29 و 30 مردادماه در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود و جمعی از فعالان استان سمنان در این مراسم بزرگ تجلیل خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان