موافقت کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزیر پیشنهادی دفاع

گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص وزیر پیشنهادی دفاع دولت چهاردهم در صحن مجلس قرائت شد.

موافقت کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزیر پیشنهادی دفاع

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر عزیز نصیرزاده به عنوان وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،  در پنجمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در صحن علنی مجلس مورد ارزیابی قرار گرفت.

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گزارش این کمیسیون را در خصوص بررسی صلاحیت و برنامه های امیر عزیز نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع  قرائت کرد.

اهم سخنان وی به شرح زیر است: 

*کمیسیون امنیت ملی در تاریخ های  22 و 23 مردادماه جلساتی با حضور اعضای خود برای بررسی برنامه های امیر عزیز نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع تشکیل شد.

*سوابق و برنامه های وزیر پیشنهادی استماع شد.

*وزیر پیشنهادی سوابق کاری، برنامه و راهکارهای خود در این وزارتخانه را ارائه کرد.

*وزیر پیشنهادی در دوران دفاع مقدس و عملیات های مختلف شرکت داشت.

*وی در راستای قوانین و منویات مقام معظم کل قوا و تحقق اهداف و سیاست های کلی نظام رویکردهای جهادی دارد.

* وی در اجرای ماموریت های اصلی در تلاش است با پیگیری سیاست های برنامه هفتم توسعه در توسعه صنایع دفاعی و ... عمل کند.

*کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امیر عزیز نصیرزاده را واجد شرایط تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دانست .

* در اجرای مأموریت‌های اصلی در تلاش است تا با پیگیری و اجرای سیاست‌های برنامه توسعه هفتم، برنامه‌ریزی نوسازی صنایع دفاعی، توسعه تعاون و اجرای پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی و تکریم کارکنان و متخصصان حوزه‌های صنایع و تحقیقات دفاعی و توجه ویژه به نقش و اهمیت حوزه بسیج، زمینه ارتقای بنیه دفاعی کشور را مبتنی بر راهبرد دفاعی همه جانبه فراهم کند.

*ارتقاء جهشی تولید و تأمین فناوری‌ها و تجهیزات پیشرفته و در لبه فناوری‌های روز، به‌ویژه تجهیزات و سامانه‌های بومی هوشمند مورد نیاز نیروهای مسلح، تحول صنعتی و دستیابی به صنعت پیشرو و دانش‌بنیان در محصولات پیشرفته و تعقیب فناوری‌های روز دنیا، دومنظوره‌سازی ظرفیت‌های تحقیقاتی، تولیدی و خدماتی کشور، ارائه خدمات خرسندساز و جلب رضایت کارکنان نیروهای مسلح، با همکاری و مشارکت خود آن‌ها، ایجاد محیطی جذاب برای نخبگان، دانشمندان، متخصصین، نیروهای خلاق و نوآور برای همکاری، تسریع در مولدسازی اراضی، املاک و اموال نیروهای مسلح، در جهت کمک به تأمین معیشت و رفاه کارکنان نیروهای مسلح از جمله مواردی است که وی متعهد به تعامل و هماهنگی با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم شریف ایران و رعایت قوانین مجلس شورای اسلامی شد.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان