مخالف وزیر پیشنهادی دفاع: نظارت بر شرکت های اقتصادی زیر مجموعه پررنگ تر شود /نماینده موافق: نقش آفرینی قدرت‌های منطقه رو به تغییر است

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی دفاع گفت: در رابطه با وضعیت معیشتی مجموعه نیروهای مسلح، چه عزیزان بازنشسته و چه کسانی که در نیروهای مختلف شاغل هستند، چگونه میخواهید دولت را پای کار بیاورید؟

مخالف وزیر پیشنهادی دفاع: نظارت بر شرکت های اقتصادی زیر مجموعه پررنگ تر شود /نماینده موافق:  نقش آفرینی قدرت‌های منطقه رو به تغییر است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید جلیل میر محمدی میبدی نماینده تفت و میبد، در مخالفت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در صحن علنی مجلس گفت: مطالب که بنده میخواهم مطرح کنم بر اساس برنامه‌هایی است که امیر ارائه کردند. یک سری مسائل به صورت ابهام وجود دارد و بنده اینها را مطرح می کنم و در صورتی که پاسخ های ایشان برای بنده قانع کننده باشد، من هم دیگر مخالفتی نخواهم داشت.

اهم سخنان وی را در ادامه می خوانید؛

*شما در رابطه با وضعیت معیشتی مجموعه نیروهای مسلح، چه عزیزان بازنشسته و چه کسانی که شاغل هستند در نیروهای مختلف، چگونه میخواهید دولت را پای کار بیاورید؟

*شما میبینید امنیت کشور و دفاع در همه عرصه‌ها بر شانه این بزرگواران است.

*انتظاری که وجود دارد و بنده در برنامه شما ندیدم، شما بصورت شفاف مشخص کنید که چگونه می‌خواهید دولت و سازمان برنامه و بودجه را پای کار بیاورید؛ ما هم در مجلس به شما کمک می‌کنیم که بحث وضعیت معیشتی ارتقا پیدا کند.

* شرکت‌های اقتصادی فراوانی زیر مجموعه شما هستند، خواهش ما این است که نظارت بر این‌ها بصورت پررنگ تر دیده شود.

نجفی: دیپلماسی دفاعی از برنامه‌های امیر نصیرزاده است

ابراهیم نجفی نماینده آستانه اشرفیه نیز به عنوان موافق امیرسرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم وزیر پیشنهادی دفاع دیپلماسی دفاعی است که در این حوزه مدیریت هوشمندانه روابط دفاعی در راستای سیاست دفاعی جمهوری اسلامی بر محور حفظ قدرت بازدارنگی را در دستور دارد.

اهم سخنان وی را در ادامه می خوانید؛

تجربه کاری و برنامه وزیر پیشنهادی دفاع در شرایطی که افول تدریجی آمریکا در نظام بین‌الملل تداوم یافته، نقش آفرینی قدرت‌های منطقه رو به تغییر است و معادلات نظم امنیتی منطقه به ویژه بعد از عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق دستخوش تغییر شده، بسیار کارآمد است.

*نقش آفرینی ایران در جغرافیای منطقه بعد از عملیات وعده صادق افزایش یافته و دولت آمریکا و کشورهای همسو با آن سیاست‌های مهار منطقه‌ای ایران و انواع تحریم‌ها و محدودیت‌های شورای امنیت سازمان ملل و تحریم‌های یکجانبه را در دستور کار خواهند داشت.

* نقش آفرینی مؤثر نیروی مسلح ایران به ویژه وزارت دفاع در روند توسعه روز افزون جمهوری اسلامی و قدرت افزونی کشورمان در صحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در زمینه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و ظهور قدرت جدید  ایران ملاک عمل است.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان