تله‌کابین علی‌آباد کتول در یک قدمی تعیین تکلیف

شهردار علی‌آباد کتول از تعیین تکلیف پروژه تله‌کابین در مدت ۱۰ روز آینده خبر داد و درباره پیشرفت این پروژه توضیحاتی ارائه کرد.

تله‌کابین علی‌آباد کتول در یک قدمی تعیین تکلیف

به گزارش خبرآنلااین به نقل از ایسنا ابوذر اسفندیاری‌پور امروز در نشستی خبری اظهار کرد: به‌مناسبت هفته دولت 13 پروژه با اعتبار 437 میلیارد ریال در هفته دولت در شهرستان علی‌آباد کتول افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی پروژه آسفالت معابر با اعتبار 17 میلیارد تومان، پروژه روشنایی خیابان امام رضا (ع) با 60 میلیارد ریال، زیرسازی معابر شهری با دو میلیارد تومان، روشنایی پارک‌های شهر با اعتبار یک میلیارد تومان، تکمیل خانه فرهنگ محله علی‌آباد با 1.5 میلیارد تومان، احداث بلوار جاده دانشگاه یک میلیارد و 300 میلیون تومان و فاز سه جاده سلامت یک میلیارد و 400 میلیارد تومان را از مهمترین پروژه‌های در دست اجرا و قابل بهره‌برداری در علی‌آباد کتول دانست و افزود: خانه فرهنگ محله خارکلاته چهارشنبه با حضور استاندار افتتاح می‌شود.

او با بیان اینکه اجرای روشنایی وظیفه شهرداری نیست، اما به‌دلیل کم کردن فشار از دوش اداره برق در این حوزه ورود کرده‌ایم، گفت: شهرداری علی‌آباد کتول ورودی غربی شهرستان تا خیابان شهید سلیمانی به طول 3350 متر پایه روشنایی نصب کرد که باعث خوشحالی و رضایتمندی مردم شد.

اسفندیاری‌پور با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته در علی‌آباد کتول در طول یک سال حداکثر 70 هزار مترمربع اجرای آسفالت داشتیم، اما در مدت پنج ماه نخست سال 56 هزار مترمربع آسفالت در این شهر به بهره‌برداری رسید، گفت: 1200 تن قیر در اختیار شهرداری است و تا پایان سال 150 هزار مترمربع دیگر از آسفالت معابر به بهره‌برداری خواهد رسید که رکورد جدیدی است.

شهردار علی‌آباد کتول با توضیح اینکه کار مطالعات تله‌کابین علی‌آباد کتول از سال 1394 و 1395 شروع و مطالعات و مجوز شورای عالی معماری و شهرسازی گرفته شده است، افزود: با برگزاری فراخوان فاصله‌ای نداریم، در حال حاضر پیگیر مسائل قانونی و حقوقی تله‌کابین هستیم و تا 10 روز آینده، این مسأله تعیین تکلیف خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان