چهار هزار پروژه در گلستان افتتاح شد

استاندار گلستان گفت: در بازه دهه فجر ۱۴۰۲ تا هفته دولت امسال بیش از چهار هزار پروژه با ۹۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در استان افتتاح شده است.

چهار هزار پروژه در گلستان افتتاح شد

علی محمد زنگانه در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 90 پروژه‌ عمرانی و اقتصادی گالیکش با اعتبار چهار هزار و 70 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت، بر توجه ویژه به تمام شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: با اهتمام به توسعه همه جانبه، دست تمامی دستگاه‌های اجرایی استان از اقدامات ارزشمند پُر است.

وی افزود: همه شهرستان‌ها در مسیر توسعه گلستان مورد توجه قرار گرفتند.

استاندار گلستان گفت: توزیع عادلانه منابع و تسهیلات در تمام نقاط استان را مورد نظر قرار دادیم که نتیجه آن افتتاح پروژه‌های ارزشمند در شهرستان‌های محروم است.

زنگانه بیان کرد: استفاده از تسهیلات تا سقف 50 میلیارد ریال در اختیار فرمانداران است و سهم شهرستان‌ها، سهم حوزه‌ها و سهم مناطق محروم مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: گلستان در 2 سال پیاپی عنوان دومین استان امن کشور برای سرمایه‌گذاری را کسب کرده است و رسانه‌ها همکاری خوبی در انتشار هوشمندانه اخبار و اتفاقات دارند.

استاندار گلستان اظهار کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها مردم گلستان به آینده استان امیدوارتر شدند و باید قدردان این امید و ایمان باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان