مشکل ترافیک کم بود، بی‌بنزینی هم اضافه شد/ ۲۳۰ هزار خودرو وارد این استان شدند

حضور حدود ۲۳۰ هزار خودرو در گیلان با مشکل کمبود بنزین در برخی شهرها باعث مشکلاتی برای مسافران شده است.

مشکل ترافیک کم بود، بی‌بنزینی هم اضافه شد/ 230 هزار خودرو وارد این استان شدند

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از ورود 3 میلیون و 140 هزار و 211 نفر مسافر و گردشگر به استان از مبادی‌های ورودی در بازه 10 الی 12 شهریور خبر داد و گفت: در این بازه زمانی 5 میلیون و 10 هزار و 320 نفرشب اقامت در گیلان ثبت شده است.

 ولی جهانی افزود: در بازه زمانی مذکور 228 هزار و 379 خودرو از مبادی‌های ورودی به استان سفر کرده‌اند.

حضور حدود 230 هزار خودرو در گیلان با مشکل کمبود بنزین در برخی شهرها باعث مشکلاتی برای مسافران شده است. آنچه که در کانال‌ها تلگرامی محلی منتشر شده نشان می‌دهد در شهرهایی مانند رشت،‌صومعه‌سرا، فومن، ماسال، ضیابر و .... کمبود بنزین و حجم زیاد مسافر باعث شلوغی و صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها شده است.

حالا علاوه بر شلوغی و ترافیک شدید جاده‌ها که هربار در تعطیلات گریبانگیر مسافران و شهروندان گیلانی می‌شود،‌ مشکل بنزین هم گویا به این مشکلات اضافه شده است.

این مشکل در استان مازندران هم دردسرساز شده است. 

بر اساس گزارش مهر، شهروندان و مسافران غرب مازندران برای سوخت گیری، مسیرهای کیلومتری طی می کنند. به گفته متولیان امر ترافیک سنگین و نرسیدن نفتکش ها سبب غیرفعال شدن مقطعی برخی جایگاه ها شده است.

تعطیلی موقتی و چندساعته جایگاه‌های سوخت در برخی مناطق غرب مازندران نیز از تبعات حضور گسترده مسافران و حجم بالای سفرها در سایه ضعف زیرساخت‌ها در این مناطق محسوب می‌شود و با آنکه کارشناسان و صاحبنظران بارها بر تقویت زیرساخت‌ها متناسب با جمعیت شناور و گردشگران تاکید کرده‌اند اما همچنان شاهد نارسایی‌هایی در این بخش‌ها هستیم.

قفل و یکطرفه شده جاده کندوان و بروز مشکل برای اهالی حاشیه نشین و بومی از یک سو، کمبود سوخت و تعطیلی موقتی جایگاه‌ها، افزایش مصرف انرژی، زیرساخت‌های محدود درمانی و گردشگری و غیره از دیگر تبعات و پیامدهای گردشگری انبوه و مدیریت نشده در مازندران محسوب می‌شود.

4747

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان